مسئول معاونت فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:
مسئول معاونت فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: استان لرستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) میزبان پیکر پاک ۶ شهید گمنام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۹۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سرهنگ ناصر فرید اظهار داشت: در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) استان لرستان میزبان شش شهید گمنام می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه پیکر پاک این شش شهید گمنام در چهار نقطه استان تشییع می‌شود، افزود: مراسماتی تحت عنوان شبی با شهدا در نظر گرفته شده است.

 مسئول معاونت فرهنگی  سپاه  حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:با بیان اینکه پیکر پاک یک تن از این شهدا در الیگودرز خاکسپاری می‌شود، عنوان کرد: در مومن آباد ازنا 2 شهید گمنام روز چهارشنبه وارد این شهرستان می‌شوند و در مصلی این شهر برنامه شبی با شهدا برگزار می‌شود.

 وی با اشاره با تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام در بروجرد بیان کرد: مراسم شبی با شهدا در بروجرد در حسینه ثارالله سپاه این ناحیه  برگزار می‌شود. پیکر پاک یک شهید گمنام نیز در لشکر 84 خرم‌آباد تشییع و خاکسپاری می‌شود که در این زمینه مراسمی در لشکر 84 مسجد فاطمه زهرا برگزار می‌شود.

مسئول معاونت فرهنگی  سپاه  حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان: گفت: این شش شهید در عملیات بدر در شرق دجله، عملیات خیبر در مجنون و کربلای 2 در حاج عمران به شهادت رسیده‌اند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات