رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان آذربایجان شرقی:

دانشجوی بسیجی باید گفتمان انقلاب را غالب دیگر گفتمان ها کند

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان آذربایجان شرقی در آیین پایانی طرح ولایت آذربایجان شرقی گفت: دانشجوی بسیجی باید گفتمان انقلاب غالب دیگر گفتمان ها کند.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۰۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صمد عزیزی افزود: برای غالب شدن گفتمان انقلاب، باید هرتشکلی که خود را وامدار انقلاب می داند وارد میدان شود و بسیجی وظیفه اش در این میان سنگین تر است.

وی تاکید کرد: امروز با گذشت بیش از سی و هفت سال از انقلاب هنوز شهدا بر قلب ها رهبری می کنند چراکه ابتدا از خودشان و خاکریز نفسشان گذشتند، اگر من و شما از خاکریز خودمان نتوانیم عبور کنیم بعید می دانم در دانشگاه بتوانیم خاکریزی را فتح کنیم.

عزیزی ادامه داد: هرجا در کارمان اتکال به خدا بود و دنبال نام و عنوان نبودیم و فقط خالص برای خدا کاری کردیم تاثیر کار خیلی بالا بود ولی هرجا در کارمان منیت و نفسانیت بود و یا به جای اتکال به خدا و امدادهای غیبی، اتکال به پول و امکانات بود برنامه ما شکست می خورد.

وی خطاب به دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت اظهارداشت: شما در این دوره اگر مقدمات دفاع عقیدتی و علمی را فرا گرفتید باید در صحنه از اسلام و انقلاب دفاع کنید والا پاسخگوی شهدا نخواهید بود.

عزیزی با بیان اینکه گفتمان انقلاب هم وجهه علمی دارد، هم سیاسی و هم معنوی و فقط سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: یکی از ارکان گفتمان انقلاب پیشرو بودن در امور و دانش روز است. انقلاب ذاتا پیش رونده و پیش برنده است هم در سیاست، هم در علم و هم در معنویت، در هر عرصه ای عقب بمانیم از گفتمان انقلاب عقب مانده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها