فرمانده سپاه کربلا:

اشاعه فرهنگ حسینی نیاز ضروری برای مقابله با تهدیدهای دشمن است

خدمت در مسیر اهل‌بیت و اشاعه فرهنگ حسینی یک نیاز ضروری برای مقابله با تهدیدهای دشمن است که پایه‌گذار مقاومت اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۱۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در جمع اعضای ستاد پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران با اشاره به اهمیت اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی امروز به عنوان یکی از نمادهای قدرت جهان تشیع، میثاق و همبستگی در بین آحاد محبان راه سیدالشهدا شناخه شده است.
  
وی افزود: خدمت در مسیر اهل‌بیت و اشاعه فرهنگ حسینی یک نیاز ضروری برای مقابله با تهدیدهای دشمن است که پایه‌گذار مقاومت اسلامی محسوب می‌شود.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: مساله پیاده‌روی اربعین حسینی یک موضوع مهم و راهبردی است و ما باز شدن راه کربلا و سفر زیارتی عتبات عالیات را مدیون مجاهدت و ایثار شهدا هستیم.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: هر سال استقبال جهانی برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی افزایش چشمگیری می‌یابد و برخی بررسی‌ها از افزایش حدود 100 میلیون نفری در این مراسم در چند سال آینده خبر می‌دهد.
  
سردار بابایی ضمن بیان این مطلب که سفر زیارتی امام‌حسین(ع) دارای سختی و مشقت است افزود: تاریخ بیانگر این است که راه حسینی دارای سختی و مشقت‌ها است، هم زائران و هم خادمان سفر اربعین باید خود را برای سختی‌های این راه و رسیدن به هدف اصلی این راه یعنی زمینه‌سازی ظهور آماده کنند.
  
وی با تقدیر از خادمان و دست‌اندرکاران موکب فاطمه‌الزهرا(س) و الشباب‌العلویون مازندران یادآور شد: اربعین سال گذشته موکب فاطمه‌الزهرا(س) در شهر کربلای معلا بهترین خدمات را در زمینه اسکان، پذیرایی و خدمات جانبی به زائران حسینی ارائه داد و شاهد همبستگی، پیوستگی و تلاش مجاهدانه همه خادمان مخلص این ستاد بودم.
   
فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان با ابراز خوشحالی از خدمت‌رسانی موکب فاطمه‌الزهرا(س) به زائران 19 استان و 5 کشور، گفت: قدر کار بزرگ خود را بدانید و همکاری اعضای این ستاد با مسئولان عراقی برای خدمت‌رسانی به زائران در خور تقدیر و تحسین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها