خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین جشنواره استانی ابوذر در آذربایجان‌شرقی همزمان هفته بسیج سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۱۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح‌الله دهقان‌نژاد با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف نشان دادن نقش مطبوعات و رسانه در آگاهی بخشی مردم و همچین ایجاد همدلی بین اصحاب رسانه استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی، افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران از دیگر اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

دهقان نژاد اضافه کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر با محورهای تولیدملی و اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه در هفته‌ بسیج برگزار می شود.

وی افزود: در صورت تایید کمیته‌ علمی موضوعات بومی همچون دریاچه ارومیه و ارزیابی گردشگری با محوریت تبریز 2018 نیز جزو محورهای این جشنواره خواهد بود.

مسئول بسیج رسانه استان با تاکید بر اینکه آذربایجان‌شرقی جزو سه استان پایلوت در اقتصاد مقاومتی کشور بوده و به عنوان الگو در این عرصه نیز معرفی شده است، عنوان کرد: از دیگر محورهای مهم این جشنواره‌ استانی بررسی دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و تاثیر آن در پیشرفت وضعیت اقتصادی استان خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های سه گانه این جشنواره در نخستین جلسه هماهنگی، خاطر نشان ساخت: فراخوان این جشنواره و اعلام زمان ارسال آثار در مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

دهقان‌نژاد با بیان اینکه آثار منتخب جشنواره‌ استانی به سومین جشنواره‌ی ملی ارسال خواهد شد، از عموم اصحاب رسانه دعوت کرد با ارسال آثار خود کیفیت جشنواره را ارتقا بخشند تا آثاری شایسته به مرحله‌کشوری معرفی شود.

در نخستین جلسه هماهنگی جشنواره استانی ابوذر سید داود قریشی به عنوان دبیر اجرایی، محمد عزیزی به عنوان دبیر کمیته علمی و کریم صمدزاده به عنوان دبیر کمیته پشتیبانی انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها