خبرهای داغ:
مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان خبر داد

وجود 42 هزار خانواده مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی در استان همدان

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه 42 هزار خانواده مستمری بگیر در استان وجود دارد، گفت: این افراد ماهانه از سازمان تامین اجتماعی استان حقوق و مزایا دریافت می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۳۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان ،محمد عسگری در دیدار مدیران تامین اجتماعی استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان با تبیین اهداف و رسالت سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت در حال حاضر 24 هزار نفر بیمه شده اصلی در استان وجود دارد که مستقیما حق بیمه پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 42 هزار خانواده مستمری بگیر در استان وجود دارد، گفت: این افراد ماهانه از سازمان تامین اجتماعی استان حقوق و مزایا دریافت می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط تامین اجتماعی استان عنوان کرد: علاوه بر دو بیمارستان تامین اجتماعی در سطح استان ، 5 بیمارستان و یک کلینیکی خدمات درمانی به صورت رایگان ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه به بیمه شدگانی که در طول مدتی بیکار یا به هر نحوی تحت استراحت پزشکی هستند حقوق و مزایا پرداخت می شود، افزود: کمک هزینه ازدواج و بارداری و 18 نوع خدمات کوتاه مدت برای افراد تحت پوشش تامین اجتماعی وجود دارد.

عسگری با بیان اینکه با احتساب خانواده های 240 هزار نفر بیمه شده اصلی در استان 760 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، تصریح کرد: این میزان 43 درصد از کل جمعیت استان و 67 درصد از جمعیت شهری استان را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به وجود 11 شعبه در شهرستان ها تاکید کرد: علاوه بر ان 12 شعبه اقماری در سطح استان؛ 3 کارگزاری در همدان و ملایر وجود دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی استان همدان ماهانه 64 میلیارد تومان حق بیمه دریافت می کند، یادآور شد: به طور متوسط سازمان تامین اجتماعی استان در هر ماه 90 میلیارد تومان هزینه پرداخت می کند.

وی خاطرنشان کرد : از این میزان 25 میلیارد تومان صرف هزینه درمان و 65 میلیارد تومان برای مستمری بگیران پرداخت می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات