امام جمعه موقت شهرستان سلطانیه:
بد حجابی مختص خانم ها نیست بلکه مختص آقایان هم هست و چادر بهترین و کاملترین حجاب برای خانم می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۸۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه موقت شهرستان سلطانیه با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: زنجان سومین استان در کشور است که آمار طلاق و اختلاف خانوادگی در آن بیشتر است و ریشه این آمار در بی عفتی و بی حجابی است.

حجت الاسلام مهدی مجتهدی افزود: متاسفانه ایران در بین کشور های اسلامی اولین کشور اسلامی است که آمار اختلاف خانوادگی بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه حجاب در مرحله اول برای آقایان است، اظهار داشت: بد حجابی مختص خانم ها نیست بلکه مختص آقایان هم هست و چادر بهترین و کاملترین حجاب برای خانم می باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سلطانیه تصریح کرد: کم شدن توجه جوانان به یادگیری احکام شرعی و گرایش انان به استفاده از شبکه های ماهواره ای عامل بسیاری از بی بندوباری ها می باشد.

حجت الاسلام مهدی مجتهدی افزود: متاسفانه شبکه های ماهواره ای و تلفن های همراه هوشمند وسیله ای برای انحراف جوانان شده به طوری که در دادگاه های ما بیشتر پرونده ها در باره استفاده نادرست از تلفن همراه هوشمند و در زمینه های غیر اخلاقی می باشد که در بیشتر موارد باعث از هم پاشیدگی خانواده ها و حتی منجر به کوچ کردن اجباری و ناخواسته برخی از خانواده ها از شهر و دیار خود شده است.

ارسال نظرات