خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در افتتاحیه مسابقات فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور با قدرانی ازع وامل برگزاری این مسابقات و میزبانی سپاه شبستر گفت: خمودی و سستی سم مهلکی برای جوانان و نوجوانان است.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۸۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری افزود: نوجوانان و جوانان ورزشکار بسیجی باید با حضور فعالانه درصحنه و با روحیه ونشاط در صحنه هایی که انقلاب اسلامی نیاز دارد حضور داشته باسند.

وی توانمدی ها و استعدادهای جوانان و نوجونان بسیجی در سطح کشور را مثبت ارزیابی و بیان کرد: رشد، شکوفایی و بالندگی جامعه اسلامی مرهون تلاش ها و قهرمانی های جوانان در حوزه های مختلف ورزشی است .

قادری با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب درخصوص ورزش اظهارداشت: امروز داشتن روحیه ای شاداب و با نشاط درجامعه برای غلبه بر تهدیدات مختلف دشمن ،ضروری بوده و جوانان و نوجوانان نقش مهمی در پایداری انقلاب اسلامی دارند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: امنیت ملی مؤلفه های متعددی داشته و نیروی انسانی، نقش مهمی در این عرصه داشته و با نیروی انسانی قوی و فعال می توان اقتدار کشور را پایدار کرد.

وی ادامه داد: در کشورهای منطقه شاهد درگیری و جنگ هستیم و این در حالی است که به برکت وجود ولایت فقیه و حضور آحاد مختلف مردم در صحنه امنیت پایداری داریم.

قادری با تاکید بر شاخصه معنویت در جامعه بیان کرد: ورزشکاران بسیجی می توانند با حضور در صحنه و با روحیه معنویت و شادابی، در جهت امنیت پایدار انقلاب اسلامی تلاش کنند.

مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه شبستر به مدت سه روز با عنوان جام شهدای گمنام شبستر با همکاری دستگاه های مختلف این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات