کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

آخرین مهلت ارسال آثار در جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان تا ٢٧ تیرماه می باشد

آخرین مهلت ارسال آثار در جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان تا ٢٧ تیرماه بوده و مراسم اختتامیه آن نیز روز ١٧ مرداد همزمان با روز خبرنگار برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۸۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به دریافت ٣٢٧ اثر در سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان گفت: تا کنون ٦٢ نفر در این جشنواره شرکت کرده و بیشترین اثر تا کنون در بخش گزارش(خبری، تحقیقی) بوده که ٣٣ شرکت‌کننده، ٦٢ اثر در این بخش ارسال کرده‌اند.

محمدجواد خسروی تعداد آثار در بخش تیتر را نیز بالا عنوان کرد و افزود: ٣١ شرکت کننده با ٤٩ اثر در این بخش ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین در بخش سرمقاله و یادداشت نیز ٤٥ اثر از سوی ٢٦ شرکت‌کننده ارسال شده است.

وی اظهار داشت: در بخش مصاحبه ٢٩ اثر از سوی ١٩ شرکت‌کننده در جشنواره شرکت کرده و در بخش مقاله نیز ٢٧ اثر از سوی ١٤ شرکت‌کننده ثبت شده است.

محمدجواد خسروی از مشارکت هشت شرکت‌کننده با ٢٣ اثر در بخش طراحی و صفحه‌آرایی خبر داده و تاکید کرد: در بخش خبر ١٣ اثر از سوی ١٠ خبرنگار ارسال شده، تک عکس خبری ١٣ اثر از ٦ عکاس، هفت مجموعه عکس خبری، چهار مجموعه عکس غیرخبری، سه تک عکس غیرخبری و چهار طنز مکتوب از سوی دو شرکت‌کننده به دبیرخانه ارسال شده و در بخش کاریکاتور هیچ اثری دریافت نشده است.

کفتنی است،آخرین مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا ٢٧ تیرماه بوده و مراسم اختتامیه آن نیز روز ١٧ مرداد همزمان با روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار