در انجام کارها و ارائه خدمات همواره باید رضایت خداوند مدنظر قرار گیرد که اگر چنین شود ارائه خدمت به مثابه جهاد کاری در امور مربوط به حیطه مسئولیت و مجاهدت فی سبیل­الله بوده و این چنین اقداماتی در نامه اعمال ثبت و ضبط می­شود و نزد خداوند مورد قبول قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۸۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان ایجرود در دیدار با امام جمعه شهرستان ایجرود با اشاره به نقش مالیات و تاثیرگذاری آن در توسعه و آبادانی کشور و ایجاد فرهنگ مالیاتی در شهرستان از طریق تریبون نماز جمعه در زما­های مختلف گفت: اداره امور مالیاتی شهرستان ایجرود ضمن توجه بر وظیفه تحقق برنامه ها و اهداف ابلاغی اداره کل امور مالیاتی استان، ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مودیان را در چارچوب­های قانونی از اولویت کاری خود قرار داده است.

بیگدلی، گزارشی از تعداد بخشودگی ها، تعداد معافیت ماده 57 ارائه شده در منبع مالیات بر درآمد املاک اجاری، پی­گیری معوقات در وصول و اجراء جهت احقاق حقوق حقه دولت، افزایش رضایتمندی مودیان، تلاش و پی گیری انتقال پرونده های مربوط به مالیات بر ارزش افزوده جهت استفاده از منابع وصولی در سطح این شهرستان اشاره نمود.

در این دیدار، امام جمعه شهرستان ایجرود ضمن تبریک هفته مالیات و تقدیر از زحمات کارکنان اداره امور مالیاتی شهرستان ایجرود تاکید بر جهادی بودن امور و هچنین قرار داشتن در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، بر رعایت قوانین و مقررات و مقدم شمرد و گفت: در انجام تکالیف و تشکر از خداوند در خصوص انجام وظایف و مدنظر قرار دادن تکریم ارباب رجوع و برخورد همراه با سعه صدر همکاران با مودیان قرار گیرد.

حجت الاسلام مقدمی افزود: با اخلاق و ملایمت و جلوگیری از ایجاد ناراحتی و عدم رضایت مودیان می توان به اهداف انسانی و اخلاقی در ارائه خدمات به قشر محروم جامعه دست یافت.

وی اظهار داشت: در انجام کارها و ارائه خدمات همواره باید رضایت خداوند مدنظر قرار گیرد که اگر چنین شود ارائه خدمت به مثابه جهاد کاری در امور مربوط به حیطه مسئولیت و مجاهدت فی سبیل­الله بوده و این چنین اقداماتی در نامه اعمال ثبت و ضبط می­شود و نزد خداوند مورد قبول قرار خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان ایجرود بر اخبار واصله از رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع در سطح شهرستان از اداره امور مالیاتی اشاره و بر ایجاد اتفاق بین همکاران و ارائه خدمت برای رضای خداوند متعال و دوری از خودنمایی تاکید نمود.

گفتنی است، همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت فرهنگ مالیاتی و در راستای تداوم دیدارها و بهره مندی خادمان نظام مالیاتی استان از رهنمودها و توصیه های مقامات استان و شهرستانها رئیس و کارکنان اداره امور مالیاتی شهرستان ایجرود درمحل دفتر امام جمعه شهرستان با ایشان دیدار کردند.

ارسال نظرات