خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر، از حجت‌الاسلام خلیل ذوالفقاری، که در مترو شهرری مورد هجوم قرار گرفته بود، عیادت کرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۱۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای عیادت از حجت‌الاسلام ذوالفقاری غیب‌پرور در گفت‌وگو با روحانی مجروح از حال وی و مشروح ماجرا پرسید که حجت‌الاسلام خلیل ذوالفقاری بیان داشت‌: در مترو شهرری منتطر قطار بودم که ناگهان یک وسیله تیز به گردنم خورد و افتادم. با هیچ‌ کسی هم حرف نزدم.

وی ادامه داد: روی زمین افتاده بودم که فردی از پشت سر با صدایی رسا و بلند فریاد "جانم فدای ایران” سر می‌داد و می خواست گردنم را بزند. آن فرد با تیغ موکت‌بُری به من حمله کرد و گردن و پهلو و چند نقطه از بدنم را مورد اصابت قرار داد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: فرد مهاجم از پشت بر روی من افتاده بود که دو نفر از جوانمردان به کمک من آمدند و البته مجروح هم شدند. اگر آن دو نفر به من کمک نمی‌کردند، کارم تمام می‌شد و سرنوشت طور دیگری رقم خورده بود. من فرار کردم و به اتاق نگهبانی رفتم و چند دقیقه بعد صدای شلیک گلوله‌ای را شنیدم.

 این روحانی با تاکید بر اینکه هیچ امر به معروف و نهی از منکری نکرده‌ام بیان داشت: نمی‌خواهم با استفاده از این القاب برای خودم عنوان درست کنم.

وی تصریح کرد: حمله آن فرد به من به دلیل پوشیدن لباس روحانیت بود. جمله «جانم فدای ایران» را به چه کسی می‌گویند؟

گزارش پزشک معالج از روند درمانی روحانی مجروح

دکتر چشمی، یکی از پزشکان معالج حجت‌الاسلام ذوالفقاری به ارائه گزارشی از روند درمانی این روحانی مضروب پرداخت و تشریح کرد: حال عمومی وی مساعد است.با توجه به اینکه گردن یکی از نقاط حساس بدن است، تشخیص دادیم که تا آخر هفته در بیمارستان و تحت مراقبت‌های ویژه باشند تا بهبودی کامل را به دست بیاورند.

چشمی ادامه داد: با توجه به حجم مراجعه‌کنندگانی که به بیمارستان می‌آیند، ترجیح می‌دهیم تا ایشان در همین بخش مراقبت‌های ویژه باقی بمانند و به بخش منتقل نشوند.

غیب‌پرور پس از شنیدن اظهارات حجت‌الاسلام ذوالفقاری و دکتر چشمی ابراز داشت: من برای عیادت از این روحانی و هم‌چنین تقدیر و تشکر از پزشکان معالج به این جا آمده‌ام و از نماینده‌اش خواست تا پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

ارسال نظرات