خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مراکز فرهنگی این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۲۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

 به گزارش روابط عمومی منطقه 20 شهرداری تهران ، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب، با مشارکت سرمایه های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت های محلی، ویژه برنامه های فرهنگی و ارزشی در مراکز فرهنگی، سرای محلات و مساجد منطقه 20 برگزار می شود.

مسلمی افزود: همزمان با این هفته و به منظور سهولت دسترسی بانوان شهروند به ملزومات حجاب، نمایشگاه مد و پوشش اسلامی-ایرانی در مرکز شهربانو، ساختمان های اداری شهرداری و سرای محلات برپاست و علاقه مندان می توانند از این امکان فرهنگی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: برگزاری سخنرانی و مشاوره های مذهبی در سرای محلات، مسابقات کتاب و کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب، تورهای زیارتی تجلیل از دختران نمونه و محجبه در سرای محلات و مدارس پایگاه های تابستانه از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

مسلمی به برپایی راهپیمایی صیانت از حریم خانواده با شعار "من خانواده ام را دوست دارم" بعد از نماز جمعه شهرری از آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به سمت میدان شهر ری اشاره کرد و گفت: این برنامه با مشارکت پایگاه های بسیج محلات و سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، همراه با برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به نفرات برتر برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: به منظور آگاه سازی شهروندان نیز فضا سازی و تبلیغات محیطی با محوریت صیانت از حریم خانواده و سبک زندگی اسلامی-ایرانی در سطح منطقه اکران شده است.

 

 

ارسال نظرات