سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این‌که روحانیت همواره به عنوان خاری در چشم دشمنان بوده است ، گفت: شخص مهاجم از لباس روحانیت کینه داشته است.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۳۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: متاسفانه شاهد ناهنجاری‌هایی در سطح جامعه هستیم که مردم نیز این اتفاقات را دوست ندارند و باید جلوی آن‌ها گرفته شود.

وی ادامه داد: بحث دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر مسئله‌ای است که باید به طور جدی مورد توجه همگان قرار بگیرد. روحانیت و لباس مقدس روحانیت نماد مقدسی بوده که همواره به عنوان خاری در چشم دشمنان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان داشت: شخصی که به حجت‌الاسلام ذوالفقاری حمله کرده طبق گفته‌ها از لباس روحانیت کینه داشته است چرا که این روحانی مجروح عنوان کرد که هیچ گفت‌وگو و مکالمه‌ای بین ما صورت نگرفت که بخواهد دعوایی پیش بیاید.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: روحانیت جایگاه خاصی دارد که ما باید شأن آن را رعایت کنیم. من از مردم هم تشکر می‌کنم که به کمک این روحانی رفتند و این بیانگر انزجار مردم از این گونه اقدامات اشرار است. از برادران عزیزم در نیروی انتظامی هم تشکر می‌کنم که خیلی مدبرانه و به موقع وارد عمل شدند.

وی با تاکید بر اینکه یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند از این گونه اقدامات پیش‌گیری کند ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است. البته این وظیفه در دستگاه‌های حاکمیتی باید بیشتر به چشم بیاید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تصریح کرد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر شوخی‌بردار نیست و دستگاه‌های حاکمیتی باید با قاطعیت و جدیت بیشتری عمل کنند. دشمنان و ضدانقلاب دست به کار شده‌اند و اتفاقاتی در حال رخ دادن است که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیستند.

 

 .

ارسال نظرات