به همت حوزه حضرت معصومه (س) صورت گرفت؛

اعزام اردو های جهادی به 3 روستای شهرستان قرچک

خبرگزاری بسیج: طرح تابستانی جوانه های صالحین با محوریت اقتصاد مقاومتی و در قالب اردوهای جهادی، به ابتکار حوزه حضرت معصومه (س)، در محل امامزاده ابراهیم «ع» روستای محمد آباد قرچک با حضور بیش از صد نونهال اجرا شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۴۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸

و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی و در قالب اردوهای جهادی و اعزام نیرو به روستاها جهت کارهای فرهنگی و مهارتی ،به همت و ابتکار حوزه حضرت معصومه س، در محل امامزاده ابراهیم «ع» روستای محمد آباد قرچک با حضور بیش از یکصد نونهال، آغاز شد.

طرح تابستانی نشاط و تعالی  جوانه های صالحین همه ساله در ایام تابستان برگزار می شود، حوزه حضرت معصومه س با ابتکار عمل خود تصمیم گرفت که این طرح تابستانی را به صورت رایگان و در قالب اردوی جهادی و اعزام تیم های جهادی به روستاها جهت امور فرهنگی در سه روستای قرچک برگزار کند.

قرار است در این طرح بسیجیان کارشناس در هر رشته جهت آموزش و تعالی به روستا اعزام شوند.

این طرح با محوریت اقتصاد مقاومتی شامل کلاس های هنری و مهارتی جهت کار آفرینی مشاغل خانگی ویژه دختران است. 

همچنین دوره های سبک زندگی اسلامی، احکام، مهدویت، قرآن، کلاس های ورزشی، اردوی علمی و تفریحی و آموزش های  دیگر است.

این طرح که صبح امروز با حضور بیش از صد نونهال و نوجوان از سه روستا در محل امامزاده ابراهیم «ع» روستای محمد آباد قرچک، افتتاح شد،با استقبال بی نظیری از سوی نونهالان و خانواده های آنها روبرو شد.

این مراسم شامل سخنرانی، مسابقه، اهدای گل و بسته فرهنگی و برنامه های مهیج دیگر بود این برنامه با ادای احترام نونهالان به مقام شهدا و عطر افشانی گلزار شهدا به پایان رسید.

خبر: فاطمه خانی

 

 

 

 

ارسال نظرات