خبرهای داغ:
با حضور مسئولین بومی فعالیت های طرح هجرت در ثلاث باباجانی افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۵۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازثلاث باباجانی، آیین افتتاح  طرح هجرت 3 به‌صورت نمادین با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، مدیر آموزش‌ و پرورش، روسای ادارات و ارگانها، مسؤولان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی در دبیرستان معلم برگزار شد.
 
 
فرمانده سپاه ناحیه در این مراسم اظهار داشت: هدف شناسایی،هدایت وبکارگیری قابلیتها، توانمندیها وظرفیت های دانش آموزان، نهادینه کردن فرهنگ کار، تلاش و مسئولیت پذیری و پرورش روحیه تعاون و همکاری در دانش آموزان از جمله اهداف این طرح است.
 
 
 
سرهنگ خزایی گفت: ضرورت دارد تا در کنار توجه به بهسازی، زیباسازی و نشاط مدارس به تقویت فعالیتهای فرهنگی و تربیتی هم توجه خاص شود .
 
 
وی درادامه گفت: دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و باید از همین حالا زمینه ورود آنها را در سازندگی کشور فراهم کنیم.
 
 
فرمانده سپاه ناحیه ثلاث باباجانی تصریح کرد: طرح هجرت 3 یکی از برنامه های کاربردی و مهم است که دانش آموزان را در سازندگی وارد عرصه می کند.
 
 
در ادامه مدیر آموزش و پرورش با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: نوجوانان با توجه به شرایط سنی، در اوج فعالیت‌های ذهنی قرار دارند ازاین‌رو باید برای غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها طرح‌های مؤثر و مفیدی برنامه‌ریزی و اجرا شود.
 
 
 
محمدی پور با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از توانمندی و خلاقیت دانش‌آموزان در رفع برخی از مشکلات مدارس تصریح کرد: مشارکت فعال و شاداب نوجوانان و جوانان در سازندگی مادی و معنوی جامعه، یکی از بسترهای مهم رشد و تعالی است.
 
 
وی در ادامه اجرای طرح هجرت 3 را بهسازی، زیباسازی و مرمت فضاهای آموزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با تقویت روحیه تلاش، مسؤولیت‌پذیری و کار جمعی بین آینده‌سازان مملکت دانست.
 
این مسئول تصریح کرد: اجرای طرح‌های این‌چنینی می‌تواند گام مهمی در راستای عمل به شعار سال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشد.
 
 
لازم به ذکر است اجرای طرح هجرت 3 با همکاری سپاه ناحیه و آموزش‌ و پرورش شهرستان  با مشارکت بیش از 125 نفر دانش آموز و مربی آغاز و تا شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات