فرماندار خاتم گفت:یکی از ضرورترین امکانات ارتباطی سیستم ارتباطی از جمله گوشی ماهواره ایی از نیاز های جنگل باغ شادی خاتم است.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۶۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، هادی نسب مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در حاشیه مانور اطفای حریق در خاتم اظهار داشت:اطلاع رسانی سریع و به موقع،هماهنگی و آسیب شناسی همکاری بین نهادهای اجرایی و امدادی، استفاده از امکانات وظرفیت های موجود،جلب مشارکت جوامع محلی و بهره گیری از قابلیت های تشکل های مردم نهاد را از مهمترین اهداف برگزاری این مانور در شهرستان است.

توکلی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان با حضور به موقع از مرکز استان به جنگل باغ شادی گفت :جنگل باغ شادی شهرستان خاتم بزرگترین و زیبا ترین جنگل سرسبز استان یزد است بنابراین برگزاری چنین مانور هایی در این مکان یکی از ضروریات است تا بتوانیم توان آمادگی و تجهیزات استان و شهرستان را به نمایش گذاشته و با شناسایی نقاط قوت و ضعف در مواقع آتش سوزی قادر به کنترل ومهار اطفا حریق باشیم.

سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم نیز از اعزام به موقع گروهان بسیج عشایری-روستایی به منطقه مانور خبر داد و اظهار داشت :ما امادگی داریم در مواقع حوادث و برگزاری چنین مانور هایی تا دو گردان بسیجی اعزام کنیم.

در پایان فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در جلسه ای که با حضور کلیه مدیران و مسئولان مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد و افزود : مانور اطفا حریق از لحاظ مدیریتی و حضور زمان بندی شده در محل بسیار خوب بود اما شهرستان خاتم با توجه به موقعیت کوهستانی بودن جنگل باغ شادی نیاز به یکسری تجهیزات اتش نشانی وسائط نقلیه برای عبور از مناطق صعب العبور نیاز است.

فرماندار خاتم وجود سیستم ارتباطی را یکی از ضرورترینامکانات ارتباطی از جمله گوشی ماهواره ایی را از نیاز های جنگل باغ شادی برشمرد واز حضورتمامی دستگاهاو از حضور به موقع و همکاری که داشتند تقدیر کرد.

ارسال نظرات