مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

قرآن موعظه،شفای دلها،هدایت،رحمت و نور الهی است

به منظور بهره گیری از معنویت قرآن کریم؛تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاسهای حفظ قرآن نمود.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۶۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:قرآن موعظه،شفای دلها،هدایت و رحمت و نور الهی است و انسان را به سوی هدایت الهی و سعادتمندی راهنمایی می کند و تلاوت قرآن در زندگی روزمره نقش بسزایی خواهد داشت که انسان با انجام این عمل متوجه این نقش خواهد شد.

وی اظهار کرد: مادامی که به قرآن و اهل بیت(علیهم السلام)متمسّک شویم گمراه نخواهیم شد که البته در غیاب ائمه اطهار(سلام الله علیها)باید از رهبری ولی فقیه اطاعت پذیری داشته باشیم تا در عرصه های مختلف دچار گمراهی نشویم.

شیخ زاده در ادامه در خصوص برگزاری کلاسهای حفظ قرآن گفت:به حول و قوه الهی یک سری کلاسهای حفظ قرآن با هدف بهره گیری از معنویت قرآن کریم با مدیریت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد برای پایوران ناحیه شروع شده است که ان شاء الله این کار گامی باشد برای ترویج فرهنگ قرآنی در سپاه.

ارسال نظرات
آخرین اخبار