اردوی فرهنگی ورزشی تفریحی ویژه بازنشستگان سپاه در باغ امام علی (ع)زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۷۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، اردوی فرهنگی ورزشی تفریحی ویژه بازنشستگان  با همت کانون بازنشستگان سپاه سلمان وبا حضور بیش از 200 نفردر باغ امام علی (ع)زاهدان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر سستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: بازنشستگان افرادی هستند که سالها برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کرده‌اند و اکنون که به مرحله بازنشستگی نائل آمده‌اند شایسته تکریم هستند.

حجت الاسلام علیرضا اصغری افزود: افرادی که بازنشسته می‌شوند و فرزندان آنها از اعضای سپاه هستند و این مسئله باید در برخوردهای معمول با آنها رعایت شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون دنیای اسلام با مسائلی که حاصل تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اسلام است روبه رو استو اگر می خواهیم صدای مسلمانان به گوش جهانیان برسد باید از ادبیات نو ، عزمی راسخ و پشتکار به عنوان ابزار استفاده کنیم.

وی گفت: همه مسلمانان باید برای مقابله با دشمنان، آنچه در توان دارند را به کار گیرند تا اسلام  روز به روز در نقاط مختلف دنیا معرفی و فراگیر شود.

اصغری تصریح کرد:بازنشستگان سپاه پس از سالها تلاش از کار افتاده محسوب نمی‌شوند زیرا منش این نهاد بر اساس دیدگاه حضرت علی (ع) شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از بازنشستگان امری دینی و تکلیف محسوب می شود، بیان کرد: علم آموزی مسئله‌ای است که مربوط به برهه و سن خاصی نمی‌شود و هرچه انسان به دنبال آن باشد بیشتر به آن علاقمند می‌شود.

گفتنی است، در این برنامه مسابقات ورزش دارت،پیاده روی،کوه پیمایی طناب کشی، چکاپ و ویزیت رایگان بازنشستگان در ایستگاه سلامت انجام و در پایان مراسم به نفرات برتر مسابقات ورزشی هدایایی نیز اهدا شد.

ارسال نظرات