خبرهای داغ:
کامران شرفشاهی از انتشار مجموعه چهار جلدی ویژه گروه سنی کودک با محوریت سبک زندگی و موضوعات آئینی تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۹۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، کامران شرفشاهی، شاعر، از انتشار آثار جدیدش تا پایان تابستان سال جاری خبر داد و گفت: قرار است مجموعه‌ای چهار جلدی برای گروه سنی کودک و نوجوان از سوی مؤسسه فرهنگی سیب سرخ نیکان منتشر کنم که بخشی از این آثار آئینی و بخشی دیگر مربوط به آموزش سبک زندگی به مخاطبان است.

وی به جزئیات این آثار اشاره کرد و افزود: دو جلد از این مجموعه با موضوع آئینی منتشر می‌شود که یکی از آنها به زندگی حضرت رقیه(س) اختصاص دارد و قرار است با عنوان «دختر خورشید» منتشر شود. این اثر در قالب شعر برای کودکان منتشر می‌شود. کتاب دیگر نیز درباره امام رضا(ع) است که با موضوع توسل به این امام همام نوشته شده است.

شرفشاهی به انتشار اثر دیگری با محوریت مصرف بهینه دارو اشاره و اضافه کرد: این اثر تلاش دارد تا نقش مصرف دارو در بهبود سلامت بیمار را به کودک آموزش دهد. کتاب دیگر نیز با محوریت مسائل شهروندی منتشر می‌شود که در واقع بر آموزش سبک زندگی به کودکان متمرکز است. قرار است کتاب اخیر به صورت صوتی و با آهنگسازی ویژه طراحی و تولید شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها