مسئول بسیج سازندگی شهرستان آمل عنوان کرد;

بالغ بر 6 هزار و 700 اردوی جهادی بسیجیان آمل انجام شد

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آمل در خصوص اردوهای جهادی گفت: ۶ هزارو۷۰۰ نفر در اردوهای جهادی یک روزه در سال گذشته شرکت کردند .
کد خبر: ۸۸۸۸۴۰۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران بهنقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه آمل ،احمدعلی یگانه مسئول بسیج سازندگی شهرستان آمل در خصوص اردوهای جهادی گفت: ۶ هزارو۷۰۰ نفر در اردوهای جهادی یک روزه در سال گذشته شرکت کردند.

.در سال جاری 12 تیم بهداشتی ،درمانی و همچنین دام پزشکی اعزام به مناطق محروم داشتیم که با کمک بسیج جامعه پزشکی ما میسر شده است.

وی افزود: در اردوهای هجرت دانش آموزی ۱۰ روزه ۱۴۰ نفر ،اردوهای جهادی سه روزه ۲۲۵ نفر ،اردوهای هفت روزه ۸۷۵ نفر و اردوهای مخصوص حوزه های خواهران در سال ۹۵ با استقبال زیاد بسیجیان توانستیم به نتایج خوبی برسیم.
یگانه به گروه جهادی محلات و دانشجویی اشاره کرد و تصریح داشت: هر ساله در طول مدت عید داوطلبان زیادی به نقاط محروم کشور می روند که عید امسال حدود ۴۵ نفر از داوطلبان به استان هرمزگان ،بندر خمیر بخش کهورستان اعزام شدند.
وی اردوهای جهادی را در بخش های زیادی عنوان کرد و افزود: در غالب های فرهنگی ،آموزشی ،ساخت خانه محروم ،ساخت سرویس بهداشتی ،حمام در خانه های محروم بدون تجهیزات ،کارهای عام المنفعه از قبیل بازسازی مسجد ،حسینه ،کمک به بازسازی راه روستایی ،کمک به بازسازی مدرسه و .. در این اردو ها به مردم خدمت رسانی می شود.
مسئول بسیج سازندگی در خصوص تفاهم نامه با کمیته امداد گفت و بیان داشت: در این تفاهم نامه به ساخت خانه های محروم پرداخته می شود که در سال گذشته حدود ۴ خانه محروم ساخته شد که کار یکی ازاین خانه ها به اتمام رسید .
وی از تشکیل مجمع خیرین در شهرستان آمل خبر داد و افزود: انجمن خیرین تشکیل دادیم که برای ساخت خانه های محروم پشتیبانی و کمک خواهند کرد .
یگانه ادامه داد: سهمیه امسال برای ساخت ۱۵ خانه محروم در نظر گرفته شده است .
وی از اهداف اردوهای جهادی گفت و تاکید کرد: محرومیت زدایی مقصد اصلی این اردوهاست ؛امسال ۱۲ تیم بهداشتی ،درمانی و همچنین دام پزشکی اعزام به مناطق محروم داشتیم که با کمک بسیج جامعه پزشکی مامیسر شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار