معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:

مردم به کارکردهای کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف اعتماد دارند

حضور خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد در ماه رمضان نشان از اعتماد مردم به کارکردهای کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.
کد خبر: ۸۸۸۸۴۳۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی این نهاد برخاسته از مبانی دینی و اعتقادی آن‌ها است ، گفت :طرح‌های مختلف مبتنی بر آموزه‌های دینی به‌منظور مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال اجرا می‌شود.

رضا حسنلو با اشاره به اینکه طرح‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی بر اساس نیاز جامعه هدف شکل‌گرفته و پیگیری می‌شود، افزود: مشارکت مردم در طرح‌های اجرایی کمیته امداد موجب می‌شود منابع قابل‌توجهی برای رفع نیازهای موجود در خانواده‌های تحت حمایت این نهاد فراهم شود.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم با شناسایی و تبیین صحیح نیازها، ارائه خدمات هدفمند و زمان‌دار به جامعه هدف، شفاف‌سازی عملکرد کمیته امداد در بخش‌های مختلف با رویکرد تبیینی و اقناعی زمینه مشارکت بیشتر خیران را در برنامه‌های این نهاد فراهم کنیم.

حسنلو با اشاره به برنامه‌های اجرایی این نهاد در ماه رمضان سال جاری تصریح کرد: خیران زنجانی درمجموع در قالب طرح‌های مختلف مبلغ 49 میلیارد و 334 میلیون ریال برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت به کمیته امداد استان مساعدت کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد میزان مشارکت مردم استان در طرح‌های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان سال گذشته را 26میلیارد و 502 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی این نهاد در ماه رمضان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 86 درصد افزایش داشته است.

حسنلو با اشاره به اجرای طرح اطعام و افطاری در ماه رمضان در قالب تهیه بسته‌های مواد غذایی و برپایی سفره‌های اطعام و افطاری و تهیه و توزیع غذای گرم با مشارکت خیران ، ادامه داد : مشارکت مطلوب خیران زنجانی در قالب این طرح موجب شد درمجموع تعداد 82 هزار و 508 مددجوی زنجانی در ماه رمضان امسال اطعام شوند.

وی از مشارکت شش میلیارد و 600 میلیون ریالی خیران در طرح اطعام و افطاری در سال جاری خبر داد و تصریح کرد : بر اساس آمارهای موجود مشارکت مردم در این طرح در ماه رمضان سال گذشته سه میلیارد و 470 میلیون ریال بوده است که طبق ارزیابی انجام‌شده مساعدت خیران زنجانی در این طرح در ماه رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 90 درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی همچنین به تحقق بیش از 100 درصدی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده استان در ماه رمضان سال جاری در قالب طرح‌های اطعام، مفتاح الجنه، حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و جمع‌آوری زکات فطره اشاره کرد و افزود: حضور خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد در ماه رمضان نشان از اعتماد مردم به کارکردهای کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار