ادیانی روند کاهش غلظت حجاب در کشور را بیانگر برنامه‌ها و فعالیت‌های دشمنان ذکر و اظهار کرد: حضور مادر با چادر و دختر بدون چادر و دختر این دختر هم بدون روسری خواهد بود که انتهای این خط است.
کد خبر: ۸۸۸۸۴۴۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی در این اجتماع که مسئولین شهری و شهرستانی نیز حضور داشتند.
دکتر سید علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه‌، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی در سخنانی روند کاهش غلظت حجاب در کشور را بیانگر برنامه‌ها و فعالیت‌های دشمنان دانستند و اظهار داشتند: برخی از ارزش‌های دینی مانند ایمان و حجاب، جنسیت نمی‌شناسد.
وی افزود: حجاب یکی از مصادیق فطرت است و استعمار‌گران در همه کشور‌هایی که وارد شدند علاوه بر غارت اموال و اراضی، فرهنگ برهنگی را هم در آن جامعه تسری دادند. نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه‌، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی خاطرنشان کرد: بی‌حجابی در تقابل با 18 آیه قرآنی و آموزه‌های دینی است.

ادیانی افزود: «اندلس» را با تبرج زنان از مردان گرفتند و وزیر زن خارجه رژیم صهیونیستی هم که کتاب و مصاحبه او موجود است از ارتباط جنسی خود با سران ذلیل عربی حاشیه خلیج‌فارس با اذن شرعی خاخام یهودی برای کسب اطلاعات خبر داده بود.


نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه‌، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی تصریح کرد: خط دشمن، خط نفوذ است و حجاب فرزندان برخی از مدیران جامعه با حجاب فرزندان مسؤولان دهه 60 متفاوت است.

ادیانی با انتقاد از اینکه هنگامی که درباره یک موضوع مهم در جامعه بحث می‌شود در بوق‌های جناحی، سیاسی می‌شود، سند 2030 را سند نفوذ استعمار در کشور‌های اسلامی و سایر کشور‌ها دانست و با بیان اینکه برخی از مدیران به حدی ژله‌ای هستند که رهبر معظم انقلاب اسلامی مستقیم درباره سند 2030 ورود پیدا کردند، تاکید کرد: سند 2030 مبتنی بر مبانی اومانیستی، فمینیستی و سکولاریسمی و بر خلاف آموزه‌های دینی است و امضای نمایندگان ما هم در پای آن قرار دارد و رویکرد آن تغییر در نظام تربیتی ما است.
وی روند کاهش غلظت حجاب در کشور را بیانگر برنامه‌ها و فعالیت‌های دشمنان ذکر و اظهار کرد: حضور مادر با چادر و دختر بدون چادر و دختر این دختر هم بدون روسری خواهد بود که انتهای این خط است.

وی واژه‌های استعماری و سند 2030 را محتوای «زهر‌مار» در «زر ورق» توصیف و خاطرنشان کرد: هدف سند 2030، انسان منهای خدا است و برخی از محتوای آن مانند خالکوبی زن عریان در بازوی «بکام» در کتب درسی موجود و در دست فرزندان ما است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه‌، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در پایان وظیفه مجلس را قانون‌گذاری، پیگیری و نظارت بیان کرد و ایجاد شغل و کار را وظیفه دولت دانست و با بیان اینکه حجاب برای ما اصل است، گفت: پیامبر گرامی اسلام در اوایل اسلام برای دفاع از حجاب اعلام جنگ کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها