رُشد بیش از ۵۰ درصد در چهار سال گذشته؛

افزایش اضطراب در مردم انگلیس به دلیل بیکاری

مدیر اجرایی UKCP اعلام کرد: میزان اضطراب و افسردگی شدید در میان افراد بیکار این کشور، به بیش از ۵۰ درصد در چهار سال گذشته افزایش یافته است، این شرایط تحت تاثیر سیاست‌های سختگیرانه و ریاضتی دولت است.
کد خبر: ۸۸۸۸۴۵۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، شورای روانپزشکی انگلستان (UKCP) اعلام کرده است: میزان اضطراب و افسردگی شدید در میان افراد بیکار این کشور، به بیش از 50 درصد در چهار سال گذشته افزایش یافته است، این شرایط تحت تاثیر سیاست‌های سختگیرانه و ریاضتی دولت بوجود آمده و عواقب آن رو به افزایش است.

اصلاحات دولتی برای پرداخت‌های رفاهی رو به افزایش است، درحالی که کاهش بودجه و تحریم‌ها، تأثیرات سمی بر سلامت روان مردم گذاشته‌اند.

تجزیه و تحلیل جدید داده‌ها از مشاهدات NHS از بیماران نشان می‌دهد که در ماه مارس 2017، 15.2 درصد از بیکاران گفته‌اند که از اضطراب شدید و افسردگی رنج می‌برند.

این رقم به طور پیوسته از 10.1 درصد در ماه ژوئن 2013 افزایش یافته است و نشان دهنده یک رُشد واضح در میان عموم جمعیت است که در طی مدت مشابه 20 درصد افزایش یافته و از 3.4 درصد به 4.1 درصد رشد داشته است.مدیر اجرایی UKCPگفت: تأثیرات ویرانگر کاهش مزایا برای خانواده‌های دارای فرزند، دردسترس نبودن مزایا در زمان تورم و کاهش مزایای معلولان است که مردم را از نظر

مالی تحت فشار قرار داده و از نظر روحی در شرایط وحشتناکی قرار می‌دهد؛ تهدید دائمی تحریم های مالی از سوی دولت، همچنان به این فشارها می‌افزاید.

از آوریل 2016، به مدت چهارسال است که مزایای مردم انگلیس قطع شده درحالی‌که تورم افزایش یافته و به میزان 2.9 درصد رسیده است.

افرادی هستند که ادعا می‌کنند اگر قرارداد کاریشان تمام شود، همه مزایای خود را از دست می‌دهند.

یکی از سیاست‌های مهم در برنامه اصلاحات رفاهی دولت اعتبار جهانی" universal credit" بود که یک سیستم پرداخت ماهانه است که به طور ملی جایگزین کمک‌هایمالی  به جویندگان کار و سایر مزایای مربوط به کار بوده است.

در حال حاضر حدود 540 هزار نفر در انگلیس خواستار بهره‌مندی از این مزایای خود هستند و انتظار می‌رود تا سال 2022، تعداد هفت میلیون خانوار دیگر به این تعداد افزوده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار