نخستین کارگاه آموزشی جام باشگاه های کتاب خوانی روستایی کشور در شمسی رستاق

طبق برنامه ریزی انجام شده توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در دومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کشور، در کنار بیش از ۸۰ شهر، ۱۵ روستای دوستدار کتاب کشور نیز با برگزاری کارگاه آموزشی شروع به فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۸۴۸۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، در این راستا با توجه به انتخاب روستای شمسی رستاق شهرستا ن اشکذر به عنوان روستای برگزیده برگزیدگان دوستدار کتاب کشور، اولین کارگاه آموزشی جام باشگاه های کتاب خوانی روستایی کشور با حضور دو تن از نویسندگان کودک و نوجوان کشور در این روستا برگزار گردید.
در این کارگاه یک روزه که جمعی از مربیان، کتابداران و علاقمندان حوزه کتابخوانی از روستاهای شمسی، ابراهیم اباد، شرف آباد، حسن آباد، اسلام آباد، صدرآباد و همچنین شهر اشکذر شرکت کرده بودند عزت اله الوندی و جعفر توزنده جانی از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان کشور در دو نوبت صبح و عصر، شرکت کنندگان را با نحوه برگزاری و راه اندازی باشگاه های کتابخوانی آشنا نمودند. کسانی که در این کارگاه شرکت نموده اند، می توانند باشگاه کتابخوانی راه اندازی نموده و در رده های سنی ۶ تا ۸ سال، ۸ تا ۱۰ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۴ سال به فعالیت بپردازند.
نشست صمیمی نوجوانان کتابخوان و گردهمایی حلقه های کتابخوانی از برنامه های جانبی این کارگاه بود که با حضور هادی ملانوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر، علیرضا کمالیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشکذر و محمدرضا آخوندی معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار