خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:

دشمنان برای ایجاد خلل در امنیت کشور ایران تلاش می کنند

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اظهار کرد: دشمنان همچنان در تلاش هستند که امنیت تنها کشور منطقه را با این اقدامات از بین ببرند ولیکن دلیر مردان ایران به مانند سال های گذشته نقشه های آنان را در نطفه خنثی می کند.
کد خبر: ۸۸۸۸۴۹۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

علی کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی و بازتاب آن عنوان کرد: ساختمان بهارستان از نظر حفاظتی و امنیتی بسیار هوشمند است و در حمله تروریست مجاهدت شهدا دال بر این مبحث است.

وی گفت: حفاظت از ساختمان مجلس شورای اسلامی در لایه اول و دوم در اختیار سازمان ناجا است و در مرحله وردی در اختیار سپاه پاسداران می باشد که تروریست ها از درب ملاقات های عمومی وارد ساختمان شدند.

این مسئول با اشاره به بازتاب این حملات اذعان کرد: تروریست های با هوشیاری به هلاکت رسیدند و آنان با این کار خود شجاعت و ایستادگی دلیر مردان ایرانی را دو چندان کردند.

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: دشمنان همچنان در تلاش هستند که امنیت تنها کشور منطقه را با این اقدامات از بین ببرند ولیکن دلیر مردان ایران به مانند سال های گذشته نقشه های آنان را در نطفه خنثی می کند.

کوچک خانی در خاتمه یادآور شد: همه جهان شاهد پاسخ کوبنده و قاطع سپاه پاسداران اسلامی به کروهک تروریستی داعش بودند که چطور در برابرکوچکترین اشتباه تاوان سنگینی را پرداخت کردند.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار