در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت های تابستانی آموزش و پرورش اصلاندوز در کانون فرهنگی و تربیتی فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۱۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار،  مراسم افتتاحيه فعالیت های تابستانی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با حضور ریيس،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز و فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه عشایری در کانون فرهنگی و تربیتی فجر برگزار شد.

"قدرت مهرآوران" رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در این مراسم با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزآن در عصر کنوني با نگاه به تهاجم فرهنگي بسيار ضروری است گفت: در همین راستا جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان منطقه اصلاندوز فعالیت های تابستانی و کلاس هایی در رشته های مختلف از جمله قرآن، احکام و رشته های مختلف ورزشی در کانون فرهنگی و تربیتی فجر برگزار می شود.

وی خواستار ایجاد محیط آرام و امنی برای دانش آموزان شد و افزود:در اجرای برنامه ها و فعالیت های تابستانی و اوقات فراغت باید نیازهای واقعی دانش آموزان سنجیده شود تا برنامه ریزی های مناسبی بر اساس این نیازها صورت گیرد.

بایرام بیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز ضمن تشریح اهداف برگزاری فعالیت های تابستانی در این زمینه گفت:  تعطیلات تابستان  يك فرصت خوبی است تا دانش‌آموزان بتوانند در برنامه ها و فعالیت های تابستانی و اوقات فراغت اداره آموزش و پرورش در زمینه های قرآن و عترت، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی، تفریحی و ورزشی شرکت کنند.

 


ارسال نظرات