پیکر ۸ شهید گمنام وارد جزیره قشم شد

پیکر ۸ تن از شهدای گمنام از مسیر آسمان وارد شهر قشم شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۲۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛پیکر ۸ تن از این سروقامتان تاریخ صبح سه شنبه از مسیر آسمان وارد شهر قشم شدند. هرچند نبود نام و نشان از این عزیزان برای پدران، مادران، همسران، فرزندان و خانواده آنان بسیار سخت و دردناک است اما ملت ایران پیوسته با افتخار تمام در آئین تشییع و تدفین این بزرگمردان تاریخ دفاع مقدس سنگ تمام گذاشته اند.

پیکر پاک هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس ساعت ۱۹ بر دوش مردم ولایی شهر از صحن امامزاده سید مظفر (ع) تا مصلای امام علی (ع) شهر قشم تشییع می شوند.

پیکر مطهر شش تن از این شهیدان صبح چهارشنبهبه صورت تشییع دریایی از اسکله شهید ذاکری شهر قشم به سمت اسکله شهید حقانی بندرعباس با هدف تدفین در چند شهر استان هرمزگان منتقل خواهند شد.

مردم جزیره قشم عصر چهارشنبه در آئین انتقال پیکر دو شهید گمنام که توسط آمبولانس از شهر قشم تا مسجد جامع اهل سنت روستای رمکان منتقل می شوند شرکت می کنند و بعد از نماز مغرب و عشا بار دیگر فرزندان روح الله را از روستای رمکان تا مهدیه شهدای گمنام در شهر قشم مشایعت خواهند کرد.

دو شهید گمنام عصر پنجشنبه با حضور پر رنگ مردم جزیره از مصلی امام علی (ع) شهر قشم تا مسجد امام حسن (ع) در شهرک ناوتیپ ذوالفقار ۱۱۲ در روستای تولا تشییع می شوند و در این محل با برپایی آئین نوحه خوانی و سوگواری پیکر پاک و مطهر فرزندان روح الله (ره) تدفین خواهند شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار