امامی در نشست صمیمی فعالان بسیجی فضای مجازی و افسران سایبری جنگ نرم سرخه گفت: یکی از برنامه های مهم، ارتقاء سطح سواد رسانه و خود رسانه در بین بسیجیان است. والدین باید سطوح مختلف رسانه ای را به خوبی بشناسند
کد خبر: ۸۸۸۸۵۳۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، محمد در نشست صمیمی فعالان بسیجی فضای مجازی و سایبری شهرستان سرخه با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: اهمیت فضای مجازی براساس نظر امام خامنه ای (مد ظله العالی) به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است. و ما بر حسب وظیفه و مأموریت اصلی خود یعنی جنگ نرم و بحث رسانه است که باید اقدامات خود را در خصوص، آسیب شناسی آن ، که در سال گذشته بررسی کرده ایم انجام دهیم.

وی بیان کرد: یکی از برنامه های مهم، ارتقاء سطح سواد رسانه و خود رسانه در بین بسیجیان است. والدین باید سطوح مختلف رسانه ای را به خوبی بشناسند و ما در تلاشیم تا یکسری از افراد را در سطوح استادی پیشرفت داده تا بتوانیم از آنان برای آشنا ساختن خانواده ها در خصوص رسانه بهره ببریم و بتوان گردان سایبری خود را تشکیل دهیم.

امامی با اشاره به وجود گردان های رزمی در سطح بسیج افزود: باید در سطح فضای مجازی یک تشکل خوب و منسجمی داشته تا بتوانیم پاسخگوی نیاز جامعه باشیم. در خواست ما از همه کسانی که دستی در فضای مجازی دارند این است تا با همت و پشتکار خودما را در رسیدن به اهداف این تشکل یاری رسانند. انشاالله با تلاش همه شما عزیزان این کار صورت پذیرد و در فضای مجازی حضور پررنگی داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها