حجت الاسلام فاطمی بصیر در نشست صمیمی فعالان فضای مجازی در محل سالن باران سرخه گفت: اینترنت همانند سگ هار و وحشی بدون قلاده است.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۳۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر در نشست صمیمی فعالان فضای مجازی در محل سالن باران سرخه اظهار کرد: امروز دشمن می خواهد با اسب ترووای صهیونیستی قلب های جوانان ما را تسخیر کند. اسب ترووای صهیونیستی که همین اینترنت است با پول من و شما ساخته شده که درون اتاق ماست. زمان امروز زمانی است که زن و شوهر در خانه خود امنیت ندارند.

وی با اشاره به کلام امام خامنه ای(مدظله العالی) در 22 اردیبهشت سال 78 بیان داشت: بحث ماهواره را مسئولین باید جدی بگیرند و قانونی که تصویب شده است باید در مورد عدم استفاده از ماهواره اجرا شود. همچنین ایشان از اینترنت به عنوان سگ هار یا وحشی بدون قلاده تعبیر کرده اند.

امام جمعه سرخه افزود: ماهواره و اینترنت را مثل سگ بی قلاده در شهر رها کرده اند و وقتی پاچه چند نفر را گرفت تازه یکسری به دنبال قلاده برای آن می گردند. لذا باید مراقب باشیم. دشمن در کمین ماست و فضای مجازی ایجاد شده است و به دنبال آن گسترش طلاق بوده است. بیشتر کاربران اینترنت جوانان زیر 18 سال هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها