خبرهای داغ:
رئیس و اعضای شورای همفکری سازمان بسیج رسانه استان قزوین به مناسب سالروز تأسیس شورای نگهبان دردفترحجت‌الاسلام علی قابل رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین با ایشان دیدار کردند .
کد خبر: ۸۸۸۸۵۴۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این دیدار که در راستای ارج نهادن و تکریم از خدمات خالصانه و تلاش‌های صادقانه کارکنان ارزشمند این نهاد انقلابی در استان برگزار شد ، کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان ، شورای نگهبان را حساس‌ترين دستگاه قانوني جمهوري اسلامي دانست که هدايت صحيح جامعه و حفظ مسير كلي اجرا و قانونگذاري از انحراف را به عهده دارد .

وی با بیان اینکه به تدبیر معمارکبیر انقلاب اسلامی صیانت از «شرع مبین اسلام» و نیز «پاسداری از قانون اساسی» به عهده شورای نگهبان گذاشته شده است ، اظهار داشت: مهمترين ، رساترين ، فعالترين و مؤثرترين مجموعه‌ جهت اطمینان از سلامت نظام شورای نگهبان است .

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت : شوراي نگهبان به عنوان يكي از اركان اصلي نظام جمهوري اسلامي، وظيفه حراست از قانون اساسي را از طريق تطبيق مصوبات مجلس شوراي اسلامي با قانون اساسي و ارائه نظرات تفسيري، ونیز حراست از شرع مقدس اسلام را از طريق تطبيق مصوبات با موازين  اسلام بر عهده دارد .

کشاورز شورای نگهبان را نهاد ناظر در امر انتخابات دانست که صلاحيت قانوني لازم را در اين امر دارد؛ و از آمادگی اعضاء این سازمان جهت کمک به ناظران شورا برای اجرای وظایف قانونی خود خبر داد .

در پایان اعضاء حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات صمیمانه خود در رابطه با وظایف و عملکرد شورا در کشور و استان پرداختند .

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها