خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان:

باید از همه امکانات و فرصت ها در فضای مجازی استفاده کنیم

عبدالهی در جمع فعالان فضای مجازی شهرستان سرخه گفت: : در فضای مجازی هر چه می توانیم در مقابل دشمن باید سلاح فراهم کنید پس بر ما لازم است در این حوزه مستطیع باشیم و از همه امکانات و فرصت ها استفاده کنیم که اگر استفاده نکنیم در خسران هستیم.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۶۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، عبدالهی در جمع فعالان فضای مجازی شهرستان سرخه با اشاره به نگاه به فضای مجازیاز منظر قرآن گفت: در قرآن آمده زمانی که به دنبال یوسف در شهر می روید از درهای متعدد وارد شوید یعنی برای رسیدن به هدف از تمام امکانات استفاده کنید و خداوند می فرماید ماهیچ پیامبری را جز به زبان قومش نفرستادیم. اگر قرار است ما امروز در فضای مجازی کار و فعالیت کنیم باید زبان آن را بفهمیم تا موفق شویم.

وی اشاره کرد: هر چه می توانید در مقابل دشمن سلاح فراهم کنید پس بر ما لازم است در این حوزه مستطیع باشیم و از همه امکانات و فرصت ها استفاده کنیم. اگر استفاده نکنیم در خسران هستیم.

عبدالهی با بیان اینکه باید ها و نباید های فضای مجازی از منظر قرآن وجود دارد اظهار کرد: حق آن است تا مطالب به شکل صحیح و درست در اختیار مردم قرار گیرد و از تهمت و شایعه در این فضا بپرهیزیم. باید براساس شاخص حرکت کنیم .

وی در ادامه افزود: مسأله دیگر طبقه بندی اطلاعات است که هر محتوایی را باید در اختیار اهلش گذاشت، مطالب باید به موقع درج شود و حرکات دشمن را باید خوب رصد کنیم و مطلع با شیم که قرآن فرمود(کار دشمن را رصد کنید اما رصد را باید خواص انجام دهند و برای عوام تحلیل کنند.)

معاون فرهنگی سپاه استان گفت: فضای مجازی باید سالم باشد و از حب و بغض شخصی پرهیز شود وباید حوای ما باشد که ما اجازه چنین کارهایی را در فضای مجازی نداریم چون بعداً باید پاسخگو باشیم.بایستی مراقب مطلبی که نشر می دهیم باشیم که بازتاب منفی برای نظام و انقلاب نداشته باشد.

وی افزود: در این فضا باید خطوط قرمز را رعایت کنیم و مراقب قداست ها باشیم و پشت ما به وعده های الهی گرم باشد. ما با فضای مجازی می توانیم چندین برابر پیشرفت داشته باشیم و ثواب فراوانی کسب کنیم. این فضا ظرفیت تبلیغی بسیاری بالایی را در اختیار ما قرار می دهد.ولی از آن طرف هم باید مراقب باشیم نباید بگوییم ما در این فضا وارد نمی شویم شما این سعی را انجام دهید نباید میدان را خالی کرد، باید از این ظرفیت استفاده فراوان نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها