مدیرکل مدیریت بحران مازندران: هم‌اکنون دمای هوا در برخی شهرهای استان تا 35 درجه رسیده و این افزایش دما در روزهای پایانی هفته تا 40 درجه نیز خواهد رسید.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۶۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی اصغر احمدی در گفت‌وگویی اظهار داشت: دمای هوای مازندران در روزهای گذشته بسیار افزایش یافته و طی روزهای پایانی هفته به بالاترین سطح خود خواهد رسید.

وی افزود: هم‌اکنون دمای هوا در برخی شهرهای استان تا 35 درجه رسیده و این افزایش دما در روزهای پایانی هفته تا 40 درجه نیز خواهد رسید.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر مدیریت مصرف بهینه برق و انرژی از سوی مشترکان تصریح کرد: شرکت توزیع برق استان برنامه‌ای برای قطعی مقطعی برق در ایام پیک مصرف برق ندارد لذا باید مردم مصرف برق را مدیریت کنند.

احمدی با بیان اینکه گرمای هوا امسال یک ماه زودتر سراغ مردم مازندران آمده است، افزود: استفاده از وسایل سرمایشی در مناطق مختلف استان حتی در نقاط ارتفاعات نیز به دلیل تغییر ناگهانی دمای هوا و تغییر اقلیم رشد یافته است.

وی با اشاره به اینکه افزایش دمای هوا سبب می‌شود تا بازدهی کارکنان در ادارات کاهش و مصرف برق و سیستم سرمایشی در ادارات افزایش یابد، گفت: برای مدیریت در مصرف انرژی به دستور استاندار مازندران، ساعات کار ادارات استان طی روزهای سه شنبه تا پنج شنبه هفته جاری تغییر یافته است.

احمدی گفت: بر اساس ابلاغیه استاندار مازندران به تمامی ادارات استان، ساعات کار ادارات مازندران در روزهای پایانی هفته از ساعت 6.30 تا 13.30 خواهد بود یعنی کارکنان یک ساعت زودتر به محل کار آماده و یک ساعت زودتر از محیط کار خود خارج می‌شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها