خبرهای داغ:
دومین گردهمایی کارگروه تخصصی نظر سنجی از ذینفعان با حضور شرکت های گاز استانی تهران، مازندران، گلستان، زنجان، یزد با محوریت شرکت گاز آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۷۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت گاز استان در این جلسه با تأکید بر اهمیت رضایتمندی مشتریان به عنوان پشتوانه سرمایه شرکت، اظهار داشت: روسای روابط عمومی ها باید تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کارهای خود قرار داده و همه تلاش خود را بر ارتقایرضایت مشتریان و ذینفعان متمرکز کنند.

ولی اله دینی افکارسنجی را یکی از مولفه های مهم در بهره وری سازمانی دانست و افزود: رضایت سنجی باید با متدهای علمی و استراتژی و با برنامه ریزی و مدل های عملیاتی کارآمد انجام گیرد تا موثر واقع شود.

وی افکار سنجی از مشتریان را در بقا و موفقیت سازمان موثر خواند و اضافه کرد: باید شرایطی فراهم شود تا رضایت مشترکین در رویکرد فعایت ها تأثیر داشته باشد.

در این نشست دو روزه بحث و تبادل در خصوص یکپارچه سازی نظر سنجی ذینفعان در الگوی کار گروه قرار گرفت و مقرر شد طی دو ماه آتی نظام نامه نظر ستنجی تدوین و همه شرکت های گاز استانی ابلاغ شود.

شرکت گاز آذربایجان شرقی با توجه به فعالیت ها و اقدامات خود در حوزه سنجش و رضایت مشتریان بعنوان مدیر کارگروه و متولی سنجش رضایت مشتریان در سطح شرکت ملی گاز ایران تعیین شده است.

ارسال نظرات