خبرهای داغ:
نائین آماده همکاری سرمایه گذارانی است که بخواهند هتل یا محل اسکان گردشگری ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۸۸۸۶۰۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
به گزارش  خبرنگار بسيج ازنايين، نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، اسکان مسافران را بزرگترین مشکل گردشگری نایین برشمرد و گفت: اگر سرمایه گذاران بخواهند هتل یا محل اسکان گردشگری ایجاد کنند، آماده همکاری کامل در خصوص تسهیلات هستیم و از آن ها حمایت می کنیم.
 
عباسعلی پوربافرانی، عدم اسکان گردشگران در نایین را از موارد مهم در حوزه گردشگری و احیای بافت فرسوده عنوان کرد و گفت: با حضور معاون میراث فرهنگی کشور بازدیدی از جشنواره های نوروزی نایین انجام شد و جرقه ی استفاده از پتانسیل گردشگری نایین زده شد.

وی با بیان اینکه نایین بعد از اصفهان و کاشان، بزرگترین و قدیمی ترین شهر استان اصفهان است، افزود: پیگیری هایی مبنی بر حل مشکلات باغ مصلی نایین صورت گرفته و امیدواریم هر چه زودتر این مشکل حل شود.

نماینده نایین اضافه کرد: موضوع مهمی که در حوزه گردشگری وجود دارد، اسکان مسافران است که در نایین متاسفانه به دلیل زیرساخت هایی که وجود ندارد، از کمترین اسکان در این شهرستان برخورداریم.
 
وی در ادامه گفت: اگر سرمایه گذاران بخواهند هتل یا محل اسکان گردشگری ایجاد کنند، آماده همکاری کامل در خصوص تسهیلات هستیم و از آن ها حمایت می کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار