خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

علاوه بر سلامت جسم به سلامت روح نیز توجه شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جامعه هدف بهزیستی از آسیب‌پذیرترین، مظلوم‌ترین و محروم‌ترین افراد جامعه هستند و خدمت به آن‌ها برکات بسیاری به همراه دارد.
کد خبر: ۸۸۸۸۶۲۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلالم عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیرکل و جمعی از معاونان اداره کل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: جامعه هدف شما از آسیب‌پذیرترین، مظلوم‌ترین و محروم‌ترین افراد جامعه هستند و با خدمت‌رسانی به آن‌ها خداوند برکات بسیاری را شامل حال شما می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر آحاد جامعه ارزش و برکات فراوانی که به واسطه خدمت به آسیب‌پذیرترین، مظلوم‌ترین و محروم‌ترین افراد جامعه شامل حال شما می‌شود را به خوبی درک کنند، همه پای کار خواهند آمد و در رفع مشکلات پیش روی مددجویان و نیازمندان جامعه تلاش خواهند کرد.

امام جمعه قزوین حل مشکلات معلولان و محرومان جامعه را نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط دانست و خاطرنشان کرد: نهادهایی نظیر حوزه‌های علمیه، تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و ائمه جماعات می‌توانند نقش مهمی در حل مشکلات معلولان و محرومان جامعه داشته باشند و همه باید با جدیت پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: نباید نیازمندان و مددجویان را تهدید به شمار آورد زیرا اگر همه دست به دست هم دهیم و در راستای پرورش، آموزش و توانمندسازی آن‌ها گام برداریم، می‌توانند به خوبی به جامعه خود خدمت کنند. 

وی با تأکید بر اینکه باید علاوه بر سالم‌سازی جسم، به سالم‌سازی روح هم توجه ویژه شود، گفت: سالم‌سازی جسم بسیار ارزشمند است اما نگاه به سالم‌سازی روح نیز باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد چرا که اعتلای روحی در نگاه دینی بسیار ارزشمند است.

 عابدینی با بیان اینکه تقوا یعنی دانایی و توانایی و این مهم سرمایه کاری شماست، افزود: در انسان عقل و اراده وجود دارد و انسان با تقوا صاحب عقل دانا و اراده توانا خواهد شد و اگر عقل و اراده در انسان تقویت شود هیچگاه دچار آسیب‌های اجتماعی نخواهد شد.

آقای علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین هم در این دیدار گفت: اعتبارات بهزیستی استان قزوین نسبت به استان‌های همجوار به جهت تناسب مجموعه‌ای و ساختار نیروی انسانی و تشکیلاتی کمتر هستیم، اما با تلاش های صورت گرفته 40 درصد اعتبارات جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

 1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها