فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه و بسیج همواره به دنبال تحقق آرمانهای امام و رهبری هستند.
کد خبر: ۸۸۸۸۶۲۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه آموزشی ارتقاء مهارت های تخصصی فرماندهان، اعضای شورا و بسیجیان پایگاهای حوزه عشایری نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) سودجان برگزار شد .

سرگرد پاسدار محسن کریمی، ضمن تقدیر وتشکر از بسیجیان حوزه سودجان گفت: بسیج همواره به دنبال آن است که به آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تحقق بخشد.

سرگرد پاسدار محسن کریمی، با اشاره به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری، ابراز داشت: ما پیرو فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا هستیم.

ویف افزود: از فرمان آتش به اختیار چند برداشت می توان کرد؛ یکی اینکه نیروهای انقلابی کم کاری کرده اند . دیگر این که آقا فرمودند: آتش به اختیار باید در چارچوب قانون اجرا گردد و سوم اینکه کسانی که می خواهند آتش به اختیار انجام دهند باید هدف خود را مشخص کرده و طبق قانون هر گونه اقدامی صورت گیرد.

فرمانده ناحیه عشایری همچنین بیان کرد: دشمنان برای مباحث فرهنگی دارند کار می کنند، پس فرماندهان حوزه ها باید در هر پایگاهی نیروهای انقلابی و پا بکار تربیت کنند تا انقلاب وجوانان را بیمه کرده و نگذاریم فرمان آقا در زمینه آتش به اختیار بر زمین بماند.

ارسال نظرات