خبرهای داغ:
دبیر اجرایی مسابقات کانوپولوی قهرمانی مردان کشور و رئیس هیات قایقرانی مراغه از آغاز این رقابت ها به میزبانی این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۸۶۸۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شری، فرهاد آقایی گفت: این رقابت ها با پذیرش تیم ها از صبح امروز آغاز شده و مسابقات 29 و 30 تیرماه در پیست کانوپولوی مراغه برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این دروه از مسابقات، 12 تیم از استان های خوزستان، گیلان، مرکزی، تهران، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، اردبیل، زنجان، اصفهان، مازندران و کرمانشاه در 2 گروه 6 تیمی به صورت گروهی و حذفی به رقابت می پردازند.
آقایی اضافه کرد: در این مسابقات علاوه بر روسای کمیته کانوپولوی فدراسیون قایقرانی و هیات های استانی، ناظران فنی و داوران بین المللی، اشکان صیادی سرمربی کانوپولوی بزرگسالان و سیدابوذر قاضی عسگر سرمربی کانوپولوی جوانان نیز به عنوان هیات انتخاب نفرات تیم ملی در مسابقات حضور دارند.
وی گفت: با حضور کادر فنی تیم های ملی کانوپولو، نفرات منتخب فنی این رقابت ها، به اردوهای آمادگی تیم های ملی دعوت می شوند.
آقایی با اشاره به تجهیز و آمادگی پیست بین المللی کانوپولوی مراغه برای میزبانی از مسابقات مختلف افزود: با توجه به برگزاری چندین دوره مسابقات قهرمانی کشور در این پیست، این شهرستان آمادگی میزبانی رقابت های مختلف را در سطوح مختلف دارد.
آقایی همچنین از آمادگی مراغه و این پیست بین المللی برای برگزاری مسابقات آسیایی کانوپولو 2017 خبرداد و گفت: این مسابقات به میزبانی ایران برگزار می شود و در صورت صلاحدید و تایید از سوی مسئولان برگزاری مسابقات آسیایی، آماده برگزاری این مسابقات نیز هستیم.
در دوره قبل مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور، تیم های استان مرکزی، زنجان و گیلان مقام های اول تا سوم را بدست آورده بودند.
کانوپولو، که در برخی کشورها کایاک‌ پولو نیز نامیده می‌ شود، ورزشی گروهی با توپ است، که بر روی آب و انجام می شود و 2 تیم هرکدام با 5 بازیکن (هریک بر روی یک قایق کانو) با هم مسابقه می دهند.
در این بازی هر تیم تلاش می ‌کند تا توپ را وارد دروازه حریف کند و در پایان تیمی که تعداد گل بیشتری به ثمر برساند برنده خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها