رکورددار وزنه‌برداری جانبازان و معلولان جهان با بیان اینکه این افتخار را به ملت ایران، شهیدان و جانبازان مدافع حرم تقدیم می‌کنم، گفت: از اینکه توانستم با شکستن رکورد جهان دل میلیون‌ها ایرانی را خوشحال کنم بسیار خرسندم.
کد خبر: ۸۸۸۸۶۹۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، در جریان رقابت‌های دومین روز از مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری، مجید فرزین ضمن دست یابی به نشان طلای دسته 88 کیلوگرم، رکورد جهان را نیز شکست، در رقابت های این ماده 10 وزنه برداری به روی تخته رفتند و در پایان فرزین با ثبت رکورد 238 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت و رکورد جهان را نیز جابجا کرد، وی که در مسابقات قهرمانی کشور با صلاحدید کادر فنی در دسته ای بالاتر شرکت کرده است، همزمان رکورد دار دسته ی 80 کیلوگرم نیز هست.

مجید فرزین در گفت‌وگویی اظهار داشت: از اینکه امروز توانستم در رقابت‌های قهرمانی کشور از تیم تهران رکورد دنیا را شکسته و خوشحالی میلیون‌ها ایرانی را مهیا سازم بسیار خرسند هستم.

وی با اشاره به اینکه یک روز بسیار خوب و فراموش نشدنی بود، افزود: خرسندم نه اینکه رکورد دنیا را شکستم بلکه توانستم خوشحالی را به جمع میلیون‌ها ایرانی که صمیمانه دوستشان دارم هدیه دهم و این افتخار را به ملت ایران، شهیدان و جانبازان مدافع حرم تقدیم می‌کنم.

رکورددار وزنه‌برداری جانبازان و معلولان جهان تصریح کرد: ‌در رقابت‌های قهرمانی کشور که در وزن 88 کیلوگرم به تصمیم سرمربی تهرانی خود شرکت کرده بودم توانستم رکود 238 کیلوگرم را به ثبت رسانده و با این وزنه رکورد دنیا را بشکنم که این افتخار را به ملت ایران تقدیم می‌کنم.

فرزین بیان کرد: حفظ قهرمانی و رکورد بسیار مهم است و تمام تلاش خود را برای حفظ این افتخارات به کار خواهم گرفت که در حال‌حاضر نیز تمرینات خود را برای رقابتهای 2018 مصر فشرده کردم که دوم مهرماه به این رقابتها اعزام خواهم شد تا بتوانم برای کشورمان افتخاری دیگر به ارمغان آورده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورم.

وی گفت: متاسفانه مسئولان و مدیران ارشد ورزشی استان اردبیل بی‌مهری‌ها و کوتاهی‌های زیادی در حق من انجام دادند که تحمل این بی‌مهری‌ها برایم بسیار سخت است و هیچگاه فراموش نخواهم کرد.

رکورددار وزنه‌برداری جانبازان و معلولان جهان اظهار کرد: متاسفانه مدیران ورزشی علی‌رغم اینکه برای استان اردبیل و کشورم بارها افتخار کسب کردم هیچ حمایتی از من نداشته و بی‌مهری و کم‌لطفی‌های زیادی در حق من انجام دادند که این امر در شان و جایگاه رکورددار وزنه‌برداری جهان نبود.

فرزین افزود: ورزشکاران نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان ورزشی هستند که متاسفانه من در اردبیل از سوی اداره کل ورزش و جوانان هیچ حمایتی نشدم که این امر در نوع خود تاسف‌برانگیز است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات