نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اصابت موشک سپاه به قلب داعش اقتدار موشکی ایران را به جهان اثبات کرد، گفت: امروز دشمنان کاملا حساب کار دستشان آمد که قدرت موشکی ایران قابل قیاس با کشورهای دیگر نیست.
کد خبر: ۸۸۸۸۶۹۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروآباد گفت: بر اساس آنچه خداوند در قرآن فرموده همواره باید انسان‌هایی باشند که دیگران را به خیر و نیکی دعوت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: مومنین نسبت به همدیگر مسوولیت دارند و اگر در جامعه کسی راهش کج شد فورا تذکر بدهند تا اصلاح شوند.

 

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه انسان‌های مومن باید نسبت به هم مسوول و اولیا باشند، گفت: اگر اینجوری باشد که اگر مومنی راه اشتباه را رفت فورا مورد تذکر سایر مومنین قرار می‌گیرد.

 

به گفته وی، بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر را شهدا انجام دادند که برای حفظ امنیت جامعه از جان خود گذشتند و خون پاکشان را تقدیم کردند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهدا کسانی هستند که با خدا معامله کرده‌اند، گفت: شهدا بهترین معامله را با خدا کرده و پیروزی بزرگی را بدست آوردند.

 

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: شهدا آمران به معروف واقعی هستند، چون اینها هستند که معروف را استقرار و منکرات را در جامعه ریشه‌کن می‌کنند و مانع از ترویج فساد و تباهی در جامعه می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بندگی در برابر خدا را در جهان احیا کردند، گفت: انقلاب اسلامی در برابر دنیای غرب و شرق که می‌خواستند خدا و دین را به صورت کامل از زندگی انسان‌ها حذف کنند ایستاد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دیدگاه حذف دین از زندگی انسان‌ها را تغییر داد، افزود: همین انقلابی که موجب احیای ارزش‌های دین خدا شده امروز نیز با تمام توان از این دین الهی دفاع می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه از داعش نیز به عنوان دست‌نشانده استکبار جهانی و در راس آن آمریکا دانست و اذعان کرد: اینها با سلاح آمریکایی مسلمانان را مورد هجمه قرار می‌دهند و در بیمارستان‌های اسرائیل تحت درمان قرار می‌گیرند که سوال اینجاست، این موضوع چه ارتباطی با دین اسلام می‌‌توانند داشته باشند.

 

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: اینها تنها با شیعه و سنی افراطی ارتباط دارند و مانند سگ‌های تربیت شده‌ای هستند که تنها هدفشان ضربه‌زدن به دین اسلام است.

 

وی با بیان اینکه اگر داعش خیلی برای مسلمان سنی دلشان می‌سوخت باید شیعه‌های انگلیسی را به درک واصل می‌کردند، گفت: این افراد نه تنها با شیعه انگلیسی کاری ندارند، بلکه برای ضربه‌زدن به پیکره اسلام واقعی مسلمان بی‌گناه را مورد هجمه قرار داده‌اند.

 

وی اظهار کرد: تنها کشوری که در مقابل این افراطیون ایستاده است، ایران است و حراست از چنین نظام الهی قطعا بزرگترین معروف برای تمام مسلمانان ایران زمین است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه دعوا امروز سر ایمان و کفر است، گفت: در چنین جنگی قطعا جبهه حق پیروز می‌شود و این جبهه و کانون حق در ایران است.

 

به گفته حسینی‌شاهرودی، امروز تمام جهان مخالف اسلام کانون هدف خود را ایران قرار داده و برای ضربه زدن به چنین نظام ارزشی برنامه‌های مختلفی را تعریف و اجرایی می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: ترویج بدحجابی، از هم پاشاندن بنیان خانواده‌ها، جلوگیری از رشد جمعیت و تغییر سبک زندگی از اهداف اصلی دشمنان علیه ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی ایرانی امروز به واسطه اقداماتی که دشمنان انجام داده روز به روز در حال تغییر است، گفت: دشمن به صورت کاملا حساب شده به دو صورت علنی و مخفی با ما می‌جنگد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: هر جا که راه نفوذ دشمنان را بسته‌ایم به بهترین شکل پیروز شدیم که نمونه آن را در انرژی هسته‌ای دیدیم.

 
 

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه موشک سپاه به قلب داعش اقتدار موشکی ایران را به دشمنان اثبات کرد، گفت: امروز دشمنان کاملا حساب کار دستشان آمد که قدرت موشکی ایران قابل قیاس با کشورهای دیگر نیست.

 

وی اضافه کرد: انتخاب 6 نقطه و اصابت دقیق موشک‌ها به این نقاط نشان از توانایی موشکی ایران اسلامی است و از سوی دیگر اشراف اطلاعاتی و قدرت ایران را به رخ جهان کشاند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن در حوزه‌های مختلف کار خود را می‌کند، گفت: در حوزه فرهنگ با توجه به ماهیت این بخش کارها را به صورت آرام برای ضربه زدن به جامعه ما دنبال می‌کنند.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در کردستان، امروز به واسطه همین اقدامات نرم دشمنان برخی ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب در جامعه کمرنگ شده است.

 

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه برای مقابله با توطئه‌های گسترده دشمنان نیاز به امر به معروف و نهی از منکر هستیم، گفت: همه جامعه در این راستا مسوولیت دارند و برای مقابله با ترویج ضدارزش‌های باید همه پای کار باشیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات