خبرهای داغ:
مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان:

مسئولان در مسأله عفاف و حجاب باورمندی لازم را ندارند

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان گفت: مسؤولان در مسأله عفاف و حجاب باورمندی لازم را ندارند و این فقدان باورمندی عدم پیگیری آنها را به‎دنبال دارد، حال آنکه مسؤولان باید ابتدا از خود آغاز کنند.
کد خبر: ۸۸۸۸۷۳۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت‎الاسلام حسن گنجی در همایش عفاف و حجاب که در سالن کانون کوثر کردکوی برگزار شد، اظهار کرد: شعائر دینی نباید به برگزاری همایش و نمایش محدود شود.

وی عفاف و حجاب را دو مقوله مظلوم تاریخ اسلام دانست و گفت: متأسفانه امروز واجبات خداوند از جمله مسأله عفاف و حجاب بر زمین مانده و کمتر کسی به آن می‎پردازد.

*سگ‎گرایی از شاخصه‎های فرهنگ غربی است/ انتقاد از عدم رعایت حجاب در ادارات

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امروز عفاف و حجاب به مشکل جدی جامعه اسلامی تبدیل شده است، افزود: کمرنگ شدن عفاف و حجاب در جامعه به‎معنای در اقلیت بودن جامعه دینی نیست چراکه افراد بدحجاب بی‎دین نیستند اما باید گفت این افراد چه میزان  به حجاب و عفاف به‎عنوان واجب الهی مقید هستند؟

گنجی با بیان اینکه امروز سگ‎گرایی از شاخصه‎های فرهنگ غربی است، بیان کرد: در کشور فرانسه 30 میلیون سگ  و گربه به‎جای همسر و فرزند زندگی می‎کند.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب نه تنها نیاز جامعه ایمانی بلکه نیاز همه جوامع است، تصریح کرد:  اگر جامعه‎ای به بی‎عفتی و بی‎حجابی گرفتار شود آن جامعه مختل می‎شود همانطور که ریزگردها زندگی مردم خوزستان را مختل کرده است.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان اذعان کرد: فساد در جامعه اسلامی ما فساد دولتی است، با گذشت قریب به 40 سال از انقلاب اسلامی، ادارات ما چه میزان عفاف و حجاب را رعایت می‎کنند؟ اگر این افراد حقوق‎بگیر دولت و زیرمجموعه مسؤول هستند، چگونه حجاب را رعایت نمی‎کنند.

*مسؤولان در مسأله عفاف و حجاب باورمندی لازم را ندارند

گنجی با بیان اینکه برای هر میز مسؤولیت، 20 شهید بر زمین افتاده است، افزود: مسؤولان در مسأله عفاف و حجاب باورمندی لازم را ندارند و این فقدان باورمندی عدم پیگیری آنها را به‎دنبال دارد، حال آنکه مسؤولان باید ابتدا از خود آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در بسیاری از موقعیت‎ها دغدغه‎مندی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب محور جنگ نرم دشمن است و دشمن در میدان جنگ نرم به این باور رسیده که راه حذف شهید فهیمده‎ها، صیادشیرازی‎ها، همت‎ها و امثال آن از بین بردن عفاف و حجاب از جامعه است.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با تأکید بر اینکه با از بین رفتن حجاب و عفاف، اقتدار، صلابت، ارزش‎های دینی، خانواده و همه داشته‎های ما از بین می‎رود، یادآور شد: دشمن با شبکه‎های ماهواره‎ای درصدد شکستن قبح بی‎عفتی و بدحجابی است تا با حذف عفاف و حجاب اهداف خود را عملی کند.

*دانشگاه‎، از محورهای انحراف در اعتقادات است/ رابطه مستقیم عفاف و حجاب با فساد و فحشا

گنجی با بیان اینکه در زیر پوسته ظاهری شهر ما، در خانواده‎ها، کوچه‎ها، پارک‎ها و ... اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است، ابراز کرد: امروز بدحجابی و بی‎عفتی در جامعه در حال ترویج است، عشق از خانه به خیابان آمده است و هر مسؤولی که آسیب‎های اجتماعی را در حوزه شهرستانی خود انکار می‎کند یا خائن است یا بی‎خبر.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب نقطه امید دشمن برای بازپس‎گیری سایر سنگرهاست، بیان کرد: بعد از اعتیاد، فضای مجازی دومین مشکل و معضل خانواده‎های ایرانی است.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه از دامن زنی که عفت و حجاب ندارد شهیدفهیمده‎ها تربیت نمی‎شود، گفت: متأسفانه بی‎تفاوتی در جامعه تزریق شده و نتیجه آن می‎شود که کسی به هشدارها و سخنان مراجع، علما و بزرگان توجه نمی‎کند.

گنجی با بیان اینکه گسترش عفاف و حجاب به تقویت امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد، یادآور شد: مرکز ترویج عفاف و حجاب کانون خانواده است.

وی همنشینی با بد‎ها را عامل گرایش به بی‎عفتی و بدحجابی دانست و گفت: در انقلاب اسلامی هم افرادی وجود داشتند که آیت‎الله، رزمنده، آقازاده و ... بود اما به‎واسطه همنشینی با بدها به سران فتنه تبدیل شد.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امروز دانشگاه‎ها به یکی از محورهای انحراف در عقاید و اعتقادات جوانان ما تبدیل شده‎اند، بیان کرد: جوانِ بانماز و باحجاب پس از فارغ‎التحصیلی بی‎حجاب و بی‎نماز می‎شود.

گنجی تاکید کرد: حجاب و عفاف با فساد و فحشا رابطه مستقیمی دارد، هر چه رعایت عفاف و حجاب در جامعه کمتر شود فساد و فحشا افزایش می‎یابد.

گفتنی است؛ این مراسم به همت بسیج دانش‎آموزی شهرستان کردکوی و با حضور مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان، جانشین فرمانده سپاه کردکوی، معاون پرورشی و تربیت‎بدنی آموزش و پرورش کردکوی و دانش‎آموزان و فرهنگیان برگزار شد و در پایان از بانوان محجبه معلم تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار