خبرهای داغ:
اگرمی خواهیم این نظام ،این انقلاب و عزت رهبری روز افزون شود ما باید سیره و مرام شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۸۸۸۷۵۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان، حجت الاسلام علی رئیسیان؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در مراسم استقبال از شهداءگمنام در شهر فلاورجان خاطرنشان کرد: شهدایی که امروز ما میزبان آنها هستیم، کسانی بودند که درجبهه ها حماسه آفریدند و عزت برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی درادامه افزود: امروز این شهدا باحضور معنوی خود در این شهرستان عزتی برای ما آفریدند و باحضور خود توانستند آن ارزشهایی که در جامعه کم رنگ شده بود را دوباره احیاء کنند.

رئیسیان در ادامه به فتح اندلس اشاره کرد و گفت:در زمان فتح آندلس آن اتفاقی که بوجود آمدکسی آن فتح عظیم را تحسین نمی کند برای آنکه آن فتح اجباری بود، اما شهدای عزیز دوران دفاع مقدس ما، خلاف آن واقعه حرکت کردند و کسانی بودند که با سن کم خود توانستند در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کنند و برای این نظام اسلامی عزت و عظمت آفریدند و چنین حماسه هایی قابل تحسین است.

رئیسیان در ادامه افزود: عزتی که شهدای ما آوردند، دنیا آن را تحسین می کند، امروز کسانیکه با شعارهای پوچ و شعارهایی که عوام فریب است می گویند که برجام برای ما عزت آورد که این عین عوام فریبی است و آنچه برای ماعزت آورد، وجود شهدای گرانقدری است که جان عزیز خود را در راه خدا اهدا کردند تا این عزت و عظمت به مملکت اسلامی برگردد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان در ادامه خاطرنشان کرد: عزت ما، شهدا و خانواده معظم آنها می باشند، نه بعضی از اسناد محرمانه و ننگ آوری که بعنوان سند عزت از آن یاد می کنند، سند2030یک سند ننگ آوری است که اگر شهدای ما الان بودند یقینا بواسطه آن در مقابل آن ایستادگی می کردند، آن سند برای ما عزت نمی آورد بلکه آنچه برای ما و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت آور است شهدای دفاع مقدس و خانواده های معظم آنها می باشند.

علی رئیسیان در ادامه گفت: آنچه برای ما امنیت آورده است، جان نثاری و جانفشانی شهدا و ایثارگری خانواده های آنها می باشد نه برجامی که هیچ گونه دست آوردی نداشته و هر روز دشمن خبیث بدعهد، به بدعهدی های خود اضافه میکند، اگر این برنامه ننگین برای ما عزت می آورد خیلی دیگر مانند آنها در دوران های قبل به وقوع پیوست که هیچ یک از آنها برای ما عزت نیاورد. اگر می خواهیم این نظام، این انقلاب و عزت رهبری روز افزون شود، باید سیره و مرام شهدا را ادامه دهیم.

گفتنی است که مراسم استقبال از شهدای گمنام درکلیه شهرها و روستاهای این شهرستان تشیع و مورداستقبال مردم شهیدپرور این شهرها و روستاها شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها