خبرهای داغ:
امام جمعه شهر قهدریجان:

شهید عزیز است چونکه خدا او را عزیز کرده است

اگرمی خواهیم این نظام، این انقلاب و عزت رهبری روز افزون شود ما باید سیره و مرام شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۸۸۸۷۸۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان، حجت الاسلام هاشمی؛ امام جمعه شهر قهدریجان در مراسم استقبال از شهداء گمنام در شهر قهدریجان خاطرنشان کرد: همانطور که انسانها حیات و ممات دارند، جامعه هم حیات و ممات دارد، جامعه ای که در آن روح شهادت و ایثار نباشد، مرده است.

وی در ادامه افزود: شهید گرانقدر است، شهید عزیز است چون باشهادت خود مجموعه ای بزرگ ارزش ها و خوبی ها، کرامت ها و شرافت ها را به جامعه ارزانی می دارد.

هاشمی در ادامه گفت: اگر این شهدای عزیز نبودند دشمن مکار و حیله گر بد عهد، توطئه ها و دسیسه های متعدد او در کشور کارگر می شد، اگر رشادت ها و عظمت هایی را که این عزیزان آفریدند نبود، امروز به کشور تجاوز می شد.

اگر امروزمی بینیم سوریه رابه خاک و خون کشیدند، یمن، عراق و افغانشتان را ویران و پاکستان را ناامن کردند و کشور ما در این بحران ها و در این کانون های آتش امن است و هیچ مستکبر و افزون خواه و افزون طلب از بیگانگان جرات تجاوز و حمله را ندارد، بخاطر عظمتی است که این شهدا آفریدند.

هاشمی در ادامه افزود: ما همه مدیون شهدا هستیم، اگر شهدا نبودند امروز دشمن در تهاجم فرهنگی هم به مقاصد خود می رسید. امروز ما باید مواظب دزدان عفاف و حیا، حجاب و پاکدامنی باشیم. امروز دشمن در تهاجم فرهنگی خود به آن اهداف و ارزشهایی که می تواند روح  شهادت و ایثارگری را در روح جامعه احیا کند، مانع نفوذ سلطه شود، آنها را نشانه گیری نموده است و ما باید پاسدار و پاسبان آن ارزش ها باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه شهر قهدریجان در ادامه خاطرنشان کرد: شما اگر وصیت نامه شهدا را خوانده باشید میبنید همگی اشاره نموده اند که همگی طابع رهبری و ولایت باشیم و علت آن این است که شهدا می دانند که یک جامعه پراکنده، متفرق و جامعه ای که فریب رسانه های بیگانه را بخورد، جولانگاه دشمنان و زیر چکمه بدخواهانش نابود خواهدشد، عظمت و اقتدار آن از بین خواهد رفت.

ارسال نظرات