جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان :
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت : دشمن دست از دشمنی با ایران اسلامی بر نمی دارد و سال های دراز بین جبهه حق و باطل ادامه خواهد .
کد خبر: ۸۸۸۸۷۹۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سردار حببیب الله توکلی ، درجلسه ستاد هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد اظهار داشت: قرار است سی هفتمین سالروز دفاع جانانه ملت شریف ایران اسلامی را گرامی بداریم ، امروز سی هفت سال از ان واقعه بزرگ می گزرد و اثرات ان را در کشورهای پیرامون خود داریم مشادهده می کنیم الگویی که امام (ره ) به ملت های آزاده دادند.

وی افزود : دفاع مقدس یک گنجینه ای از رشادت ها ، ایثار گری ها ، مظلومیت ها ، محدودیت ها و محرومیت ها ، ایستادگی و در نتیجه پیروزی را برای ملت ایران است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یک فرصتی است برای تجلیل از ایثارگری ها رزمندگان ، شهدا یران اسلامی که در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

وی بیان کرد: دفاع مقدس امسال مصادف شده است با آغاز ماه محرم که یک تقارن و یک پیوندی بین کربلای حسینی با کربلای خمینی ایجاد شده است لذا نهایت بهره برداری از این دو تقارن را باید به عمل آورد .

سردار توکلی با بیان اینکه وظیفه رسانه این است که باید همه واقعیت ها دفاع مقدس را به تصویر بکشد گفت : دفاع مقدس همه اش پیروزی نبوده است شکست هم بوده است لذا بیان شکست ها و تلخی ها از زیبایی ها دفاع مقدس استو باید به تصویر کشیده شود.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تسلیحات و محدویت های که در دوران دفاع مقدس وجود داشت و امروز همه بر این باوریم که دشمن دست از دشمنی با ایران اسلامی بر نمی دارد و سال های دراز بین جبهه حق و باطل ادامه خواهد .

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد:دفاع مقدس فقط مختص به نیروهای مسلح نیست و نیروهای مسلح به تنهایی نمی تواند رشادت ها دلاوری ها رزمندگان را اجرا کندو به تصویر بکشاند لذا برای بهره مندی بیشتر از دفاع مقدس حضور همه اقشار در زمینه دفاع مقدس می طلبد حضور داشته باشند تا برنامه های هفته دفاع مقدس را با شور و نشاط برگزار شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات