خبرهای داغ:
نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش به ریاست امام جمعه محترم شهرستان، و با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در دفتر امام جمعه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۱۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شوش حجت الاسلام سید محمد امام ،امام جمعه این شهرستان در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت : نقش سازمان ها و ادارت دولتی در زمینه ی عفاف و حجاب یک نقش تاثیرگذار می باشد.

وی گفت:جشنواره شعر رضوی از مهمترین جشنواره هایی است که در کشور کاملا شناخته شده و استقبال خوبی از شاعران داخلی و خارجی عرب زبان برای شرکت در آن صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین "سید محمد امام" ابراز امیدواری کرد جشنواره شعر رضوی عربی بتواند پرشورتر از گذشته برگزار شود.

وی  هم چنین خواستار استفاده از ظرفیت رسانه ها و صداوسیما در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شد.

همچنین فرماندار شهرستان شوش در این نشست از موضوع فرهنگ به عنوان یکی از موضوعات اساسی و مهم جامعه یاد کرد و گفت: همه ما در قبال مسائل فرهنگی مسئول می باشیم.

وی از اماکن مذهبی و فرهنگی به عنوان سرمایه های عظیم کشور نام برد و خاطر نشان کرد: این اماکن چه در دوران انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی و حال حاضر از مکان های مهم در جهت آگاه سازی مردم جامعه به مسائل و موضوعات انقلاب و اسلام بوده اند.

"نجاتی" گفت: دشمن همواره درصدد ضربه زدن به این اماکن بوده است که وظیفه ی ما در این بین انجام کارهای فرهنگی با استفاده از تمام ظرفیت ها می باشد.

هم چنین فرماندار شوش در این نشست گفت: جشنواره بین المللی شعر رضوی فرصت مناسبی برای ترویج سیره امام رضا(ع) است

نجاتی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی شعر رضوی در  شهرستان شوش گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای ترویج سیره عملی امام رضا(ع) است که باید از این فرصت ها به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه ی کرامت افزود: هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی شعر رضوی صورت گرفته است و باید تلاش شود تا برنامه های این جشنواره با کیفیت بالایی درشهرستان برگزار شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا سطح برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه کرامت در شهرستان ارتقا یابد گفت: برنامه های دهه کرامت در شهرستان باید با هدف ترویج و تعمیق ارزش های اسلامی و باتکیه بر سیره ائمه معصومین (ع) در جامعه اجرا شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها