خبرهای داغ:
مسئول نیروی انسانی سپاه ناحیه ملایر خبر داد

برگزاری دوره آموزش تکمیلی بسیج در سپاه ملایر

مسئول نیروی انسانی سپاه ناحیه ملایر از برگزاری دوره آموزش تکمیلی بسیج با عنوان «کارت سبز» در سپاه ناحیه ملایر به مدت 40 روز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۵۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
برگزاری دوره آموزش تکمیلی بسیج در سپاه ملایر
محمدحسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: دوره آموزش تکمیلی بسیج با عنوان «کارت سبز» در سپاه ناحیه ملایر از 17 تیر ماه آغاز شده و به مدت 40 روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این دوره مقطع نظری و تئوری و آموزش تکمیلی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این دوره بسیجیانی هستند که دارای کارت فغال بسیج می باشند و آموزشهای مقدماتی را طی کرده اند و آمادگی حضور در این دوره را دارند

مرادی با بیان اینکه این دوره خاص گردان‌های اولویت اول بیت المقدس است، گفت: اطلاع رسانی و ثبت نام برای شرکت در این دوره از طریق حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه ملایر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره به عهده معاونت نیروی انسانی و آموزش است، ابراز داشت: در این دوره از مربیان مجربی که دارای کارت مربیگری هستند استفاده شده است.

مسئول نیروی انسانی سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: در مدت دوره برنامه مختلفی از جمله میدان تیر، برنامه فرهنگی، تربیتی و عقیدتی، کوهپیمایی و استفاده از اساتید و بزرگان شهرستان نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار