رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان:

امکان خرید بلیت اتوبوس با مراجعه به سایت safar724.ir

هموطنان می توانند برای تهیه بلیت اتوبوس بدون مراجعه به محل شرکت مسافربری (پایانه های مسافر) با مراجعه به سایت safar724.ir بلیت مورد نیاز خود را تهیه و هزینه آنرا نیز بصورت اینترنتی پرداخت نمایند.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۷۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با تشریح برنامه های حوزه حمل و نقل جاده ای مسافر گفت : امروزه مردم به رفاه و آسايش خود اهميت مي دهند در اين راستا شناسايي نيازهاي مردم ، تامين رفاه و امنيت سفر ، ارتقاء خدمات به آحاد جامعه و افزايش سطح رضايتمندي در بين مسافريني كه از سیستم حمل و نقل برون شهری استفاده می كنند از مهمترين وظايف اين اداره كل در بخش حمل و نقل مسافر مي باشد.

حمیدسلمانیان با بیان اینکه در سال‌های اخیر سطح خدمات در بخش حمل و نقل عمومی از رشد کیفی بالایی برخوردار بوده است، افزود:‌ ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و در راستای ارتقاء سطح خدمات به مسافران، آموزش هاي لازم به رانندگان و مهمان‌داران صورت پذيرفته است . وی ادامه داد : به صراحت می‌توان گفت با افزایش تعداد اتوبوس‌های VIP در سیستم حمل و نقل برون‌شهری، نه تنها مردم در سفرهای جاده‌ای خسته نمی‌شوند بلکه وجود اتوبوس‌های مدرن و مجهز سفرهای بین شهری را ايمن تر و راحتي سفر را ارتقاء مي بخشد.

وی با اشاره به اهميت سفرهاي با برنامه گفت: یکی دیگر از اقدامات موثر در حوزه ارتقاء خدمات به مسافرین امکان خرید بلیط اتوبوس از طریق اینترنتی می باشد که این موضوع در مدیریت هزینه و وقت بسیار تاثیر گذار می باشد .

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان تصریح کرد: هموطنان می توانند برای تهیه بلیت اتوبوس بدون مراجعه به محل شرکت مسافربری (پایانه های مسافر) با مراجعه به سایت safar724.ir بلیت مورد نیاز خود را تهیه و هزینه آنرا نیز بصورت اینترنتی پرداخت نمایند.

سلمانیان یادآور شد: بمنظور تشویق مردم به استفاده از این روش برخی از شرکتهای مسافربری تخفیفاتی را برای کسانی که بلیت اینترنتی تهیه نمایند در نظر گرفته اند.

وی برگزاري منظم جلسات کارگروه ارتقاء سطح خدمات مسافری با استانهای همجوار ، انجمنهاي صنفي بمنظور احصاء مشکلات ، ارائه راهکارها و رفع مشکلات این بخش را از دیگر اقدامات اداره مسافر برشمرد و افزود : بهره مندی از امکانات و توانمندیهای انجمن های صنفی و بخش خصوصی در توسعه صنعت حمل و نقل جاده ای مسافر بسیار اثر بخش می باشد.

ایشان در ادامه با تاكيد بر اينكه سفر ایمن و راحت توأم با ‌نشاط و احترام متقابل حق مسافر است افزود : دراین خصوص شرکت‌هاي حمل و نقل مسافر در استان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان تحت پوشش خود در خصوص خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند.

وی افزود: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافرین برچسب ويژه سامانه پيام كوتاه 3000143 در داخل ناوگان مسافربري و شركتهاي حمل و نقل مسافر تابعه، آماده دريافت هرگونه شكايات ، انتقادات و پيشنهادات مسافرين از نحوه ارائه خدمات بخش مسافري جاده اي مي باشد.

سلمانیان در ادامه با اشاره به اقداماتي نظير افزايش ناوگان VIP به 78 دستگاه، انجام سرويس هاي درب تا درب سواري كرايه بين شهري، تصريح كرد: اين اداره كل با تأكيد بر فعاليت نمايندگي های مستقر در پايانه های مسافربري شهرستان ها و با نظارت دقيق سعي در ارائه خدمات مفيد به مسافرين را داشته و اميدواريم شاهد كاهش چشمگير بروز مشكلات و كاستي ها در بخش جابجايي و حمل و نقل مسافر در استان زنجان باشيم.

شایان ذکر است دراستان زنجان 12708راننده و 37 شرکت حمل و نقل مسافر با در اختیار قرار داشتن بیش از 1101دستگاه ناوگان جاده ای در امر جابجایی مسافر در استان فعالیت می نمایند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار