در چهارمین روز از هفته بهزیستی، 50 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان زنجان با حضور نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار زنجان و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۸۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: یکی از شاخص ها و رویکردهای مهم و اساسی بهزیستی تامین و احداث مسکن مددجویان می باشد که در راستای ارایه خدمات حمایتی برای افراد تحت پوشش بوده است.

محمد افزود: واگذاری مسکن برای خانواده های دارای دو معلول از سال 93 آغاز و نسبت به شناسایی واجدین شرایط اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه واگذاری مسکن مهر به خانواده های دارای دو معلول بهزیستی در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: بر این اساس 176 خانوار دو معلول و بیشتر در استان شناسایی شدند که از این تعداد 107 نفر در سطح شهرستانها و 69 نفر در سطح روستاها را شامل می شود.

محمدی تصریح کرد: برای احداث و واگذاری مسکن برای خانواده های دو معلول در شهرها مبلغ 300 میلیون ریال کمک بلاعوض و در شهرهای زیر 25 هزار نفر 320 میلیون ریال و در سطح روستاها نیز 200 میلیون ریال اعطا گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:از ابتدای نهضت مسکن مهر یکی از اقدامات ویژه و اساسی دولت ،اعطای مسکن به خانواده های دارای 2 معلول بوده است که این مهم با همکاری و تعامل فی مابین انجمن خیرین مسکن ساز و بنیاد مستضعفان محقق گردید.

وی اظهار داشت: بهزیستی استان زنجان در واگذاری مسکن مددجویان بویژه خانواده های دارای دو معلول در سطح کشور پیشرو بوده است و طبق برنامه ریزی های انجام یافته واگذاری مسکن معلولین در این استان به پایان می رسد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان خاطر نشان ساخت: در هفته گرامیداشت بهزیستی در شهرهای زنجان،ابهر،خرمدره،خدابنده ،طارم ،ایجرود و ماهنشان مسکن مددجویان با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 190 میلیون ریال احداث و به خانواده های تحت پوشش واگذار گردید.

گفتنی است، از مجموع 50 واحد مسکونی سهم شهر زنجان 23 واحد بوده که از این تعداد 15 واحد شهری و 8 واحد دیگر آن روستائی بوده است.

ارسال نظرات