رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان داشت: هرکار ایجابی از جمله تاسیس موسسه تربیتی و پاسه به شبهات و کار فرهنگی تمیز مصداق آتش به اختیار است.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۸۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، داوود گودرزی امشب در افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور خواهران که در اردوگاه فرهنگی و آموزشی امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: شما دانشجویانی که در این دوره حضور دارید باید تکیه‌گاه مفاهیم تربیتی و معرفتی دانشجویان در دانشگاه باشید و به دیگران این مفاهیم را انتقال دهید.
 
وی افزود: تداوم طرح ولایت باعث می‌شود موانع را از جریان انقلابی برداریم.
 
گودرزی اشاره ای به تعبیر آتش به اختیار کرد و گفت: هرکار ایجابی از جمله تاسیس موسسه تربیتی و  پاسه به شبهات و کار فرهنگی تمیز مصداق آتش به اختیار است.
 
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور عنوان داشت: منظور مقام معظم رهبری از احیای تمدن اسلام این است که تولید فکر کنیم و کار فرهنگی موثر و تمیز انجام دهیم تا دشمن بداند گفتمان انقلابی زنده است و تداوم دارد.
 
وی تاکید کرد: باید روح انقلابی‌گری را زنده نگه داریم و آرمان‌ها را فریاد بزنیم تا دوست و دشمن بداند جریان انقلابی زنده است و سپس برای تبیین، تبلیغ و گسترش آن تلاش کنیم تا در عمل کارآمدی آن را نشان دهیم.




ارسال نظرات
پر بیننده ها