خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مینودشت:

برگزاری ارودهای جهادی و طرح هجرت3 با ظرفیت 845 نفر در شهرستان مینودشت

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مینودشت گفت: ارودهای جهادی و طرح هجرت3 با ظرفیت 845 نفر در شهرستان مینودشت در حال برگزاری می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۹۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سروان پاسدار محمد قزلسفلی، اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه شهرستان مینودشت در راستای کمک به امر خدمات رسانی و محرومیت زدایی و عمرانی و آبادانی شهرستان در سال 96 اقدام به برگزاری اردوهای جهادی یک روزه، هفت روزه و طرح هجرت 3، دانش آموزی با همکاری رده های مقاومت با ظرفیت 845 نفر در اردو کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردوهای جهادی تقویت روحیه جهادی، گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری در افراد، ارائه خدمات بهداشتی، عمرانی، آموزشی، ترویج کشاورزی، اشتغالزایی و فرهنگی و عزیمت گروهای جهادی به روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان می باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه مینودشت بیان داشت: در این میان پروژه هایی از جمله ساخت سرویس بهداشتی و حمام کمک به مرمت و رنگ آمیزی مدرسه در  شهرستان کمک به مرمت خانه محرومین در سطح شهرستان در حال انجام می باشد.

قزلسفلی افزود: کمک به ساخت مسجد، امامزاده، خانه عالم در فصل تابستان با شروع تعطیلات مدارس اردوهای جهادی طرح هجرت 3 دانش آموزی با هدف کمک به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، تقویت احساس مسئولیت پذیری و افزایش مهارت های فنی و کار گروهی در سطح مدارس شهرستان در حال انجام می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها