فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار خبر داد؛

کشف ۲۷۴ کیلوگرم مواد مخدر در رشتخوار

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار از کشف ۲۷۴ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۹۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
ابوالحسن وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن اعلام اجرای طرح امنیت در سطح مسیرهای اصلی و فرعی این شهرستان، از کشف محموله ۲۷۴ کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان رشتخوار شب گذشته هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در بخش جنگل شهرستان رشتخوار در راستای اجرای طرح امنیت موفق به کشف بیش از ۲۷۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این میزان از کشفیات مواد مخدر در مسیرهای فرعی و اصلی در بخش جنگل این شهرستان کشف و ضبط شده است، گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان رشتخوار در پی گشت زنی‌های شبانه با برخورد با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس موفق به کشف بیش از ۲۷۴ کیلو مواد مخدر از این خودرو شدند.

وفایی در ادامه یادآور شد: در پی حضور مامورین مبارزه با مواد مخدر این شهرستان راننده خودرو با استفاده از تاریکی شب و با رها کردن خودرو و جدا کردن پلاک ها از محل متواری شده بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار در ادامه و تشریح این خبر افزود: با رصد و تیز بینی مامورین، نسبت به بررسی محیط اطراف این خودرو، مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان موفق به پیدا کردن پلاک ها این خودرو که زیر خاک مخفی شده بود شدند.

وی در همین راستا و با توجه به سرنخ‌های موجود بدست آمده در این رابطه، گفت: با توجه به بدست آمدن سرنخ‌های موجود تلاش جهت دستگیری و شناسایی سوداگر یا سوداگران مرگ ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها