خبرهای داغ:
رئیس شورای نگهبان استان گلستان گفت: در هیچ کشوری از قاتلین کشور خودشان حمایت نمی کنند ،منافقین مزدور آمریکا بودند و هستند بعد ما از مزدوران مسلح آمریکا حمایت کنیم واقعا زیبنده نیست.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۹۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عیسی غلامی رئیس شورای نگهبان استان گلستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به رفتار کسانی که به دنبال عوض کردن جای جلاد و شهید هستند، عنوان کرد : کسانی که به هر طریقی بخواهند باعث تقویت روحیه ضد انقلاب و تضعیف نیروهای انقلابی شوند بایستی در مواضع و سخنان خود تجدید نظر کنند بویژه آنهایی که مناصب سیاسی و حاکمیتی دارند.

غلامی افزود: اینهایی که با این ادبیات به مجموعه عظیمی از نیروهای امنیتی ، حاکمیتی و اطلاعاتی ما در دهه 60 ظلم می کنند ، درهیچ کشوری مرسوم نیست گروهای ضد انقلابی که اسلحه بدست گرفتند و علیه مردم جنگیدند و 17 هزار نفر از مردم را کشتند ، این چنین از موضع جانبدارانه با آنها رفتار شود و این زیبنده نیست .

وی با اشاره به عملیات مرصاد گفت : در این عملیات من جبهه بودم و در تنگه چهار زبر با منافقین درگیر شدیم ، در آن مقطع منافقین با تحلیل اشتباه از میزان آمادگی ملت و نیروهای مسلح  به جمع بندی رسیدند چون نظام قطعنامه را پذیرفته توانمندی ندارد لذا با یک حمله برق آسا می توانند تهران را بگیرند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد : منافقین به داخل ایران آمدند و در کرمانشاه با آنها درگیر شدیم بسیاری کشته و برخی دستگیر شدند ،  در همان مقطع در داخل زندان اوین و زندانهای امنیتی با اعضا و هواداران خود ارتباطات محرمانه داشتند و حتی در داخل اوین سازمانی هماهنگ درست کرده بودند تا وقتی دیدند منافقین به کشور حمله کردند آنها هم در زندان شورش کرده و در تهران به آنها ملحق شوند و کار حاکمیت را یکسره کنند .

غلامی ادامه داد : امام (ره)  با این اتفاق دستور حکومتی داد که با شورشیان منافق داخل زندان صحبت بشود و دستور داد گروهی تشکیل بشود و با تک تک منافقین صحبت کنند که اگر ابراز ندامت کردند به مجازات قبلی خود برگردند و اگر ابراز ندامت نکردند به عنوان محارب شناخته شده و اعدام شوند .

وی بیان کرد : یکی از کاندیداهای دوره قبلی ریاست جمهوری جزو این گروه بود ، ایشان بود ، آقای اژه ای و فکر کنم وزیر دادگستری دولت فعلی ، اینها آمدند دستور ولی فقیه و رهبر انقلاب اسلامی را انجام دادند و با تک تک منافقین مصاحبه کرده و هر کدام که ابراز ندامت نکرده بودند طبق دستور قضایی اعدام شدند ، تمام قصه همین بود ، تروریستهایی که از داعش بدتر بودند .

مسئول اسبق حفاظت اطلاعات سپاه استان گلستان تاکید کرد : منافقین تروریستهایی بودند که در 30 خرداد سال 60 اسلحه گرفتند و به خیابانها آمدند و زن و مرد و بچه و بزرگ را کشتند ، در زمان جنگ به صدام اطلاعات می دادند و جاسوسی می کردند ، هر کسی که ظاهر حزب اللهی داشت و یا عکس امام و شهید بهشتی را در مغازه اش می زد می کشتند ، در مرداد 67 به ایران حمله کردند و چند تا شهر را اشغال کردند و می خواستند تهران را هم بگیرند ؛ خب توقع داشتید نظام با آنها چکار می کرد ؟ هر کشور دیگری هم که بود با قاتلین ملت خود چه رفتاری می کرد ؟

غلامی اضافه کرد : در میان ترورشدگان فقط چند نفر جزو شخصیتها و مسئولین بودند بقیه مردم عادی و بیگناه بودند که قربانی خودخواهی و مطامع منافقین شدند ، حالا می بینیم برخی افراد در حیطه خطی که ضد انقلاب ترسیم می کنند قرار می گیرند و جای جلاد و خادم ، جلاد و شهید و جلاد و مظلوم عوض می شود .

وی یادآور شد : اگر اقدامات نیروهای امنیتی و سپاه و کمیته دهه 60 نبود (وزارت اطلاعات آن موقع نبود سال 62 تاسیس شد و اطلاعات سپاه کارها را انجام می داد) اگر اینها نبود منافقین می خواستند کار کشور را یکسره کنند ، سال 60 در خیابانهای تهران با اسلحه آمدند و شروع کردند مردم را شهید کردند ، فیلم نیمروز بخش کوچکی از جنایات منافقین بود .

این مقام نظارتی گفت : در هیچ کشوری از قاتلین کشور خودشان حمایت نمی کنند ،منافقین مزدور آمریکا بودند و هستند بعد ما از مزدوران مسلح آمریکا حمایت کنیم واقعا زیبنده نیست و من عذرخواهی می کنم از ملت شریف ایران و متاسفم برای کسانی که به برکت شهدا به آلاف و الوفی رسیدند و ولی نعمتان خود را فراموش کردند .

غلامی تصریح کرد : در همین قصه چقدر خانواده های شهدای ترور اظهار ناراحتی کردند ، در همین گرگان تعدادی از عزیزان را منافقین ترور کردند مثل آیت الله طاهری که طلبه ابوالفضل حسینی کنارشان بود درجا به شهادت رسید  لذا بی انصافی و ناجوانمردانه است که جای جلاد و مظلوم و شهید عوض کنیم .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها